شناسهٔ خبر: 57359684 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در کرمان

همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، همایش شکوه اقتدار بسیجیان با حضور بسیجیان، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلی کرمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سازمان بسیج مستضعفین که با نام نیروی مقاومت بسیج هم شناخته می‌شود به فرمان امام خمینی(ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ماه ۱۳۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد.

هرساله در این روز، اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر کشور برگزار می شود تا این شیران، رزمایش اقتدار برگزار و بار دیگر با آرمان‌های شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق کنند.  

این آیین در اکثر شهرستان‌های استان کرمان برگزار شد که در مهمترین بخش آن، حاضران طی ارتباطی مستقیم و به صورت مجازی با حسینیه امام خمینی (ره) تهران به بیانات رهبر فرزانه انقلاب با بسیجیان گوش فرا دادند.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم که در مصلی امام علی (ع) کرمان برگزار شد، به بیان خدمات بسیج برای نظام و مردم در هفته بسیج پرداخت و گفت: اگر بسیجیان که از بطن مردم هستند به جامعه خدمت نکنند، ما مسئولان نیز در ادامه راه دچار مشکل می شویم.

همایش+شکوه+اقتدار+بسیج(1)

او خدمت رسانی بسیجیان به مردم را ناشی از فکر و اندیشه جهادی و بسیجی آن ها دانست و افزود: طی یک سال گذشته، بسیج اقدامات بسیار موثری در جامعه در حوزه های بهداشتی، محرومیت زدایی، مسکن، آبرسانی و ... انجام داده و در زمینه جهاد تبیین، تولیداتشان در فضای مجازی منتشر شده است.

نظری با بیان اینکه طی ۷۰ روز اخیر، بسیجیان با میدان شناسی باز هم همانند دوران دفاع مقدس جزو اولین ها بوده اند، تصریح کرد: بسیج در دفاع مقدس و سایر بحران هایی که در ۴۳ سال گذشته به وجود آمده است، همواره میدان شناس و اولین بوده اند و امیدواریم مسئولان نیز دنباله روی بسیج و همواره در چارچوب خدمت به مردم، نظام، انقلاب و ولایت فقیه گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این آیین، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، این نهاد را مرکز تجمع اراده‌های در خدمت دین و دیانت، با حضور اقشار مختلف مردم در کنار هم و آماده و مجهز برای انجام ماموریت در روزهای سخت عنوان کرد.

همایش+شکوه+اقتدار+بسیج

او با بیان اینکه جریان و تفکر بسیجی مانند جریان آب و بسیج مانند منبع حیات در جامعه است و تفکر بسیجی، زندگی، پویایی و حیات برای جامعه فراهم می کند، افزود: بسیج تجربه حضور فعال در ۲ جبهه نرم و سخت را دارد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی، راه حل همه مشکلات در تمام شرایط را تفکر بسیجی دانست و تصریح کرد: ما این تجربه موفق را در هشت سال دوران جنگ تحمیلی و همچنین در مقاومت کشورهای مسلمان دیده ایم.

او با اعلام اینکه در شرایط جنگ های چند ضلعی و ترکیبی بسیج توان مقابله دارد، بیان داشت: همانگونه جریان حیات بخش آب برای ادامه حیات همگان مورد نیاز است، تفکر بسیجی نیز باید در همه اقشار، سطوح و خانواده ها جریان داشته باشد.

انتهای پیام

خبرنگار: مریم سادات بهادر

همایش+شکوه+اقتدار+بسیج(3)

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما