شناسهٔ خبر: 57355717 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

عضویت ۲۲۰۰ شرکت در سامانه مناقصات و مزایده های شرکت چادرملو

اقتصاد ایران: یزد- معاون پیشین بازرگانی مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو از عضویت ۲۲۰۰ شرکت در سامانه مناقصات و و مزایده های شرکت چادرملو خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر اطمینان در مراسم تودیع و معارفه معاون امور بازرگانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که با حضور دکتر عسکری زاده قائم مقام شرکت و جمعی از مدیران برگزار شد، با اشاره به عملکرد سه سال اخیر معاونت بازرگانی چادرملو در بخش فروش و خرید شرکت اظهار داشت: طی سه سال اخیر علاوه بر فروش محصولات تولیدی در بستر بورس کالا، با وجود موانع متعدد ناشی از تحریم های اقتصادی، این شرکت توانست بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن شمش فولادی به مقاصد مورد هدف صادر کند.

وی افزود: در بخش تأمین و تدارک شرکت نیز سعی شد تمامی امور به منظور ایجاد شفافیت از طریق فراخوان های رسمی انجام پذیرد که در این زمینه بیش از ۲۲۰۰ شرکت پس از ارزیابی به عضویت سامانه بازرگانی شرکت درآمده اند.

مهندس سعید نادری، معاون جدید امور بازرگانی چادرملو نیز در این مراسم اظهار داشت: امیدوارم بتوانم با همکاری تمامی ارکان شرکت در راستای اهداف شرکت گام بردارم.

قائم مقام شرکت نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر اطمینان در مدت تصدی در این معاونت، برای مهندس نادری با توجه به سابقه خوب وی در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی و مجتمع معدنی و صنعتی خور و بیابانک در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما