شناسهٔ خبر: 57355716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

یادداشت/ سید شمس‌الدین موسوی

بسیج ید بیضایی موسای انقلاب اسلامی است

بسیج ید بیضایی موسای انقلاب اسلامی و ولایت است که در وسط میدان به مبارزه برخاسته و بیشترین شهدای فتنه و جنگ نرم دشمنان از جوانان بسیج است.

صاحب‌خبر -

گروه استان‌های دفاع‌پرس ـ سید شمس‌الدین موسوی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان؛ موقعیت ویژه ایران در منطقه و جهان، منابع ارزشمند خدادادی، تمدن دیرین و اثرگذار، مردمان هوشمند و شجاع صد البته دین مبین اسلام باعث شده تا ایران همیشه مورد کینه و حق بدخواهان و دشمنان باشد.

در ۲۰۰ سال گذشته به دلیل نداشتن ارتش منظم و مقتدر، وجود رهبران نالایق و دیکتاتور، عدم خودباوری در مردم و قدر و... دست به دست هم دادند تا این کشور بزرگ با تمدنی شکوهمند در هر حمله نظامی قسمت‌هایی از خاک ارزشمند خود را از دست بدهد.

کشتار مردم جهانی اول و دوم، قحطی ساختگی، به یغما بردن ثروت مردم ایران از نفت تا آثار باستانی، تصویب و اجرای قانون کاپیتولاسیون و ده‌ها مورد دیگر باعث شد تا مردم به رهبری علما وارد میدان شوند. این مبارزات نهایتاً در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی برسد.

از دست دادن ایران برای آمریکا و کشورهای همپیمانس قابل قبول نبود. لذا با پشتیبانی از گروه‌های تجزیه طلب و منافقین شروع به توطئه چینی کردند و عملاً جنگ داخلی را در ایران شروع کردند و در عین حال در حالی جنگ تحمیلی را با حمایت از رژیم بعث شروع کردند.

این جنگ طولانی هشت ساله باعث شهادت هزاران تن از جوانان این مملکت شد. در فرونشاندن آتش منافقین و جنگ تحمیلی، بسیج مردمی نقش برجسته‌ای داشت. بعد از جنگ نیز، در عرصه‌های سازندگی، جهاد علمی و برقراری امنیت پایدار نیز بسیج پیشتاز بود.

اغتشاشات و فتنه انگیزی که طی دو ماه گذشته توسط دشمنان و وطن فروشان ایجاد شده، بسیج در کنار نیروهای انتظامی و امنیتی برای برقراری امنیت حضور موثر داشته است.

دشمن به خوبی قدرت بسیج را درک کرده و با ایجاد جنگ نرم  عرصه دیگری را برای دشمنی ایجاد کرده است. اگر دشمن بتواند خانواده را متلاشی کند، همه چیز دومینووار فروخواهد ریخت. اکنون دو ماه است به شعار نه به حجاب اجباری، برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده‌اند. دروغ، کشته‌سازی، بزرگنمایی مشکلات، تحریک احساسات آرامش و امنیت مردم را سلب کرده‌اند تا شاید بتوانند به جلوی پیشرفت ایران را بگیرند. با همه این‌ها بسیج مانند ید بیضایی حضرت موسی (ع) به مبارزه برخاسته است. قطعاً با وجود این نیروی مردمی کشور گزندی نخواهد دید.

انتهای پیام/

نظر شما