شناسهٔ خبر: 57355353 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پشتیبانی امور دام از مرغدار‌ها با خرید مستقیم

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : پشتیبانی امور دام باید با حذف مباشر، به شکل مستقیم از مرغدار‌ها خرید کند تا ارزش افزوده بیشتری نصیب تولید کننده شود.

صاحب‌خبر -

باباخانی معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان که با حضور مدیران عضو برگزار شد؛ گفت : خرید تضمینی مرغ از تولید کننده می‌تواند به افزایش تولید و اشتغال در استان کمک کند

باباخانی بر ایجاد بازار روز‌های میوه و تره بار جدید در شهر تاکید کرد و گفت: مجموعه‌های سرمایه گذاری شهرداری و میوه و تره بار، با توجه به تجربه‌های موفق شهر‌هایی مانند تهران، برای جانمایی و اجرای میادین میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر اقدام کنند.

وی با اشاره به نقش ویژه جهاد کشاورزی در تنظیم بازار گفت: این مجموعه باید نظارت دقیقی بر نحوه تامین اقلام غذایی و قیمت آن‌ها داشته باشد و ایجاد هرگونه آشفتگی در بازار قیمت جلوگیری کند.

باباخانی یادآور شد: جهاد کشاورزی هم مسئول حمایت از تولید است و هم مصرف کننده و باید قیمت‌ها را به گونه‌ای تنظیم کند که به مصرف کننده فشار وارد نشود.

وی عنوان کرد: پشتیبانی امور دام باید با حذف مباشر، به شکل مستقیم از مرغدار‌ها خرید کند تا ارزش افزوده بیشتری نصیب تولید کننده شود.

باباخانی بر رصد مستمر بازار توسط دستگاه‌های اجرایی و برخورد با هرگونه سوء استفاده تاکید کرد .

نظر شما