شناسهٔ خبر: 57355203 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نیمکت احساسی آرژانتین با گریه سرمربی و دستیارش

در جریان پیروزی 2-0 آرژانتین مقابل مکزیک لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی‌سلسته، بعد از گل دوم و دستیارش بعد از گل اول این تیم در حال گریه کردن دیده شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه انزو فرناندز در بازی امشب آرژانتین مقابل مکزیک گل دوم آلبی سلسته را به ثمر رساند تصاویر ضبط شده از نیمکت آرژانتین، لیونل اسکالونی را در حال گریه کردن به تصویر کشید.

اما این تنها گریه امشب نیمکت آرژانتین نبود چرا که پابلو آیمار، دستیار اسکالونی، هم پیشتر و زمانی که لیونل مسی گل اول تیمش را وارد دروازه مکزیک کرد در حال گریه دیده شده بود.

پابلو آیمار از زمانی که لیونل اسکالونی سکان هدایت تیم ملی آرژانتین را به عهده گرفته به عنوان دستیار او مشغول به کار شده و همیشه زیر سایه اسکالونی قرار داشته است. این در حالی است که عده زیادی از کارشناسان آرژانتینی می‌گویند نقش او در هدایت تیم ملی بیشتر از چیزی است که در نگاه اول به نظر می‌رسد.

پابلو آیمار که معمولا از نگاه رسانه‌ها فراری است امشب وقتی لیونل مسی گل اول آرژانتین را وارد دروازه مکزیک کرد کنترل خود را از دست داد و لحظاتی سرشار از هیجان و آدرنالین را روی نیمکت آلبی‌سلسته تجربه کرد تا سوژه خبرنگاران شود.

بعد از گلزنی مسی، دوربین تلویزیونی TyC Sports روی نیمکت آرژانتین برگشت که لیونل اسکالونی در کنار پابلو آیمار و والتر ساموئل نشسته بود. اسکالونی در این تصاویر دست خود را جلوی دهانش می‌گیرد تا دوربین‌ها متوجه کلماتش نشوند.

 ولی جالب‌ترین بخش این تصویر حرکات و چهره آیمار است. نفس نفس زدن آیمار از هیجان در تصاویر کاملا مشخص است و بیننده می‌ترسد که هر لحظه قلب او از حرکت بایستد. احساسات و هیجان بی‌حد و حصر پابلو آیمار در آرژانتین خبرساز شده است.

 

نظر شما