شناسهٔ خبر: 57355155 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بلژیک‌_مراکش / ۳ امتیاز حساس برای ۲ تیم!

در چارچوب رقابت‌های گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز _یکشنبه ششم آذرماه_ تیم‌های بلژیک و مراکش به مصاف هم می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز _یکشنبه ششم آذرماه_ دو تیم بلژیک و مراکش از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران، در ورزشگاه التمامه به مصاف یکدیگر می‌روند.

روز دوم گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر

دیدار تیم‌های مراکش و بلژیک

یکشنبه: ششم آذر ماه

ورزشگاه: التمامه

داور: سزار راموس

بازی‌های اخیر (همه مسابقات):

مراکش:

مراکش صفر _ کرواسی صفر (جام‌جهانی ۲۰۲۲)

مراکش ۳ _ گرجستان صفر (دوستانه)

مراکش صفر _ پاراگوئه صفر (دوستانه)

مراکش ۲ _ شیلی صفر (دوستانه)

مراکش ۳ _ جامائیکا صفر (دوستانه)

بلژیک:

بلژیک یک _ کانادا صفر (جام‌جهانی ۲۰۲۲)

بلژیک یک _ مصر ۲ (دوستانه)

بلژیک صفر _ هلند یک (لیگ ملت‌های اروپا)

بلژیک ۲ _ ولز یک (لیگ ملت‌های اروپا)

بلژیک یک _ لهستان صفر (لیگ ملت‌های اروپا)

پیش‌نمایش:

در چارچوب رقابت‌های روز دوم گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر دو تیم بلژیک و مراکش از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار در شرایطی انجام می‌شود که شاگردان روبی مارتینز در نخستین بازی خود موفق شدند تیم کانادا را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارند و در صدر جدول گروه F قرار بگیرند. مراکشی‌ها نیز در یک بازی هجومی اما کم موقعیت برابر کرواسی پر مهره به تساوی بدون گل دست یافتند و با کسب یک امتیاز از اولین بازی خود در جایگاه سوم جدول گروهی ایستادند.

شاگردان ولید الرکراکی و تیم بلژیک تقریباً یک سیستم بازی مشابه دارند و در سایر دیدارهای گذشته با ترکیب ۳_۳_۴ راهی میدان شده‌اند اما بر خلاف نوع سیستم یک بازی هجومی و درگیرانه را از خود به نمایش می‌گذارند. دیدار دو تیم مراکش و بلژیک از این حیث اهمیت بالایی دارد که هر دوی آن‌ها قصد دارند در دومین روز از بازی‌های مرحله گروهی تکلیف خود را برای صعود به مرحله بعد مشخص کنند.

درصورتی‌که شاگردان مارتینز در مقابل مراکش به پیروزی دست پیدا کنند، تقریباً صعود خود را به مرحله بعد قطعی می‌کنند و تیم ولید الرکراکی نیز اگر از این رقابت با دست پر خارج شود می‌تواند امید برای رسیدن به مرحله بعد را در اردوگاه مراکش حفظ کند.

ترکیب احتمالی:

بلژیک: تیبو کورتوآ، یان فرتونگن، توبی آلدرویدلر، دندونکر، یانیک کاراسکو، اکسل ویتسل، دی‌بروینه، تیموتی کاستانیه، ادن هازارد، باتشوایی، تیلمانس

مراکش: یاسین بونو، نصیر مضروعی، رومین سایس، نایف آگرد، اشرف حکیمی، سوفیان آمرابات، سلیم عماله، ازدین اوناهی، سوفیان بوفال، یوسف النصیری و حکیم زیاش.

پیش‌بینی نتیجه:

مراکش یک _ بلژیک ۲

نظر شما