شناسهٔ خبر: 57354831 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توجه به بیانات امام خامنه‌ای تنها به برگزاری همایش و سمینار نیست

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: توجه به بیانات مقام معظم رهبری تنها به برگزاری همایش و سمینار نیست، بلکه باید این بیانات در صحنه عمل تحقق یابد.

صاحب‌خبر -

روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام مصطفی محامی در اولین رویداد استانی رشد، تعالی و توانمندسازی حرکت‌های عمومی که به همت معاونت فرهنگ و اجتماعی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان ویژه طلاب و روحانیون برگزار شد، اظهار داشت: در موقعیت حساسی هستیم و دشمن با تجمیع نیروهای خود جنگ احزاب علیه جهان اسلام و به خصوص ایران اسلامی راه‌اندازی کرده و این جنگ در ابعاد مختلف و به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک جنگ ترکیبی است.

امام جمعه زاهدان افزود: در این مقاطع حساس مسئولیت ما بیشتر و سنگین‌تر می‌شود و نمونه مشابه آن در صدر اسلام است و به لحاظ تعداد افراد در آیه 65 سوره مبارکه انفال می‌فرماید "اگر 20 نفر باشید باید به 200 نفر غلبه کنید" و حالا هم اگر نفرات و امکانات خود را بسنجیم هر یک از ما باید به اندازه چندین نفر کار و تلاش کنیم.

محامی بیان کرد: متاسفانه به جای اینکه هر نفر به اندازه 10 نفر فعالیت داشته باشد قضیه برعکس است و گاهی 10 نفر هم به اندازه یک نفر کار نمی‌کند و طبق فرمایش امام علی(ع) در آن دوره ایشان نیز عنوان کردند که جبهه مقابل بر باطل خود استوار است و ما در جبهه حق خود متفرق هستیم.

وی ادامه داد: در کلیت تاریخ اسلام این گونه بوده و مصداق آن در انقلاب ما نیز وجود دارد به گونه‌ای که اگر به نیمی از بیانات رهبری عمل شده بود اوضاع کشور بسیار بهتر از این بود.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را مصداق دیگری عنوان کرد و اظهار داشت: توجه به بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری از جمله بیانیه گام دوم، اقتصاد مقاومتی و شبیخون فرهنگی تنها به برگزاری همایش و سمینار نیست، بلکه باید این بیانات در صحنه عمل تحقق یابد.

امام جمعه زاهدان گفت: یکی از موارد مهم و مورد تاکید همین بیانیه گام دوم انقلاب است که به نوعی راهبرد و نقشه راه ما برای چهل ساله دوم انقلاب است و اگر ما می‌خواهیم به اهداف خود برسیم باید به آن توجه و بر اساس همین نقشه راه تعیین شده حرکت کنیم.

وی عنوان کرد: باید تلاش شود تا چنین دوره‌های به صورت مستمر و برای اقشار و گروه‌های مختلف برگزار شود و به تدریج نیز مراحل تکمیلی‌تر ارائه شود. باید متناسب با شرایط استان دوره‌های خود را تکمیل و بومی‌سازی و در این جهت از مکمل‌های مختلف استفاده کنید.

نظر شما