شناسهٔ خبر: 57354659 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

آرشیو فال روزهای گذشته

فال شنبه 5 آذر ۱۴۰۱

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

صاحب‌خبر -

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید.

 

فال روز ۵ آذر برای متولدین فروردین

به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. جانب اعتدال را در سخاوتمندی‌های خود نگه دارید و خودتان را بیش‌از‌حد وقف دیگران نکنید. ادامه این رویکرد نه‌تنها جلوی موفقیت‌های شما را می‌گیرد،‌ بلکه باعث می‌شود از حال خودتان غافل شوید و آن‌گونه که باید و شاید به خودتان نرسید. روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شما است و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان بنشینید و از عشق و محبت صحبت کنید. امروز بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید. احتمال زیادی وجود دارد که کار ناشایستی از شما سر بزند و آبرویتان را به خطر بیندازد.  با مشکلی روبه‌رو می‌شوید و برای حل آن ممکن است به کمک گرفتن از اطرافیان فکر کنید، اما از دست کسی کاری برای حل مشکل شما بر نمی‌آید و بهتر است شخصاً آستین بالا بزنید و این مشکل را حل کنید.

فال روز ۵ آذر برای متولدین اردیبهشت

خودخواهی را کنار بگذارید و با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به اطرافیان ثابت کنید که به فکر دیگران هستید. یکی از اعضای خانواده برای حل مشکلی مالی که شما را نگران کرده، پیش قدم می‌شود و بدهی‌ها را پرداخت می‌کند. تحت‌فشار کارهای عقب‌مانده قرار دارید و از عهده‌ کارها بر نمی‌آیید. در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را به پایان برسانید و در آینده به‌گونه‌ای رفتار کنید که کاری روی دست شما باقی نماند. قصد انجام کار مهمی دارید، اما در این فکر هستید که این کار دیر شده و فایده‌ای ندارد. چنین فکرهایی را کنار بگذارید و امروز این کار را آغاز کنید. مطمئن باشید در آینده از انجام چنین کاری پشیمان نخواهید شد. خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. از جانب یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار، ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتقاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب دارایی‌های خود باشید. از شلوغی خسته شده‌‌اید و می‌خواهید مدتی از جمع فاصله بگیرید، این رویکرد هیچ اشکالی ندارد و بهتر است در اولین فرصت کمی به خودتان مرخصی بدهید و از تنهایی لذت ببرید.

فال روز ۵ آذر برای متولدین خرداد

سلامت خود را با ورزش و نشاط تضمین کنید. اگر به فکر حفظ آبرویتان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید.  روز بسیار خوشایندی برای عاشقی آغاز کرده‌اید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و صفا را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه خواهید کرد. فرصتی از امروز را برای خرید و گشت‌و‌گذار در بازار اختصاص دهید و به همراه اعضای خانواده بیرون بروید و حسابی خوش‌ بگذرانید.

فال روز ۵ آذر برای متولدین تیر

تصمیم مهمی را امروز باید اتخاذ کنید و این وضعیت شما را مضطرب و نگران کرده‌است. برای این تصمیم با افراد با تجربه مشورت کنید و نظر اهل منزل را جویا شوید. مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید. در غیر این صورت حساب‌و‌کتاب خرج‌ها را گم می‌کنید و هزینه سنگینی روی دستتان می‌افتد. از روحیه جذاب و خوش‌مشربی که دارید برای پیدا کردن دوستان و ارتباط‌های کاری جدید کمک بگیرید. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید، امروز این فرصت فراهم می‌شود و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگیتان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند. احتمال زیادی وجود دارد که از کوره در روید و حرف ناشایستی به یکی از آشنایان بزنید. در این شرایط با احتیاط بیشتری با اطرافیان صحبت کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا آب در دل کسی تکان نخورد.

فال روز ۵ آذر برای متولدین مرداد

با انرژی و نشاط از رختخواب بلند شده‌اید و این انرژی را تا انتهای روز حفظ خواهید کرد. پولی به دستتان می‌رسد و شرایط مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و در آینده حساب و کتاب‌های مالیتان را به گونه‌ای مدیریت کنید تا مشکلات مالی هرگز سراغ شما نیاید.  یکی از اعضای خانواده گرفتار بستر بیماری است و به پرستاری شما نیاز دارد.  توجه بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و حسابی مواظبشان باشید. فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید.   یکی از دوستان و آشنایان امروز به کمک شما می‌آید و شما را از مخمصه‌ای که در آن گرفتار هستید نجات می‌دهد. کمک این دوست را فراموش نکنید و در روزهای گرفتاری دست این فرد را بگیرید.

فال روز ۵ آذر برای متولدین شهریور

از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید و مانند سابق به خودتان نمی‌رسید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه بیماری و افسردگی شما را فراهم کند، بیشتر به فکر سلامت خود باشید و حسابی به خودتان برسید. دلتان گرفته و می‌خواهید سفره دلتان را پیش یکی از آشنایان باز کنید. به صلاح شماست که تمامی رازهای دلتان را بر ملا نکنید و بعضی از اسرار خود را برای همیشه پیش خودتان نگهدارید. روزی عاشقانه انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد تا امروز را به عاشقانه‌ترین روز زندگی‌تان تبدیل کند. این عشق و محبت را بی‌پاسخ نگذارید و شما نیز به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که از هر فرصتی برای عاشقی بهره می‌گیرید. فرصتی پیدا می‌کنید تا دست اهل منزل را بگیرید و برای تفریح و گردش در بازار بیرون بروید.  مدتی است که روزگار به شما سخت گرفته و اوضاع خوبی ندارید. غم به دل خود راه ندهید،‌ زیرا این شرایط در چند روز آینده تغییر می‌کند. اجازه ندهید کسالت و افسردگی به وجود نازنین‌ شما راه پیدا کند و در اولین فرصت با انجام کارهای دلخواه، انرژی و نشاط بیشتری پیدا کنید.

فال روز ۵ آذر برای متولدین مهر

قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، نظر افرادی که به آنها اعتماد دارید را جویا شوید. قصد انجام تغییرات مهمی در زندگی را دارید، اما از این تغییرات می‌هراسید و نگران هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و تصمیم خود را با یکی از دوستان که تجربه بیشتری دارد، درمیان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که برای انجام این تغییر شما را یاری دهد. انسان خودساخته‌ای هستید و دستاوردهایی که در زندگی دارید را شخصا به دست آورده‌اید. این روحیه را ادامه دهید و به الگوی از موفقیت و خودساختگی برای دیگران تبدیل شوید.   روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند.  قرار است برای همسر یا عشق ‌زندگیتان کار مهمی را انجام دهید اما توان انجام این کار را ندارید و این وضعیت امروز زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌ زندگیتان را فراهم می‌کند. در نتیجه قبل از اینکه دلخوری ایشان از شما بالا بگیرد، در اولین فرصت از وی دلجویی کنید و از ایشان درخواست نمایید توقع‌های خود را در حد توان شما پایین بیاورد.

فال روز ۵ آذر برای متولدین آبان

بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌هایتان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید،‌ در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرجهای زیادی روی دستتان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید.  بین شما و عشق ‌زندگیتان مشاجره‌ای کوچک ایجاد شده و از همسر یا عشق ‌زندگیتان حسابی دلخور هستید، امروز فرصت خوبی است که این مشاجره را ختم به خیر کنید و اجازه ندهید در آینده مشکلات کوچک، آغازگر مشاجره‌ میان شما و عشق‌زندگی‌تان باشند. رهسپار مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، در این مسافرت احتمال گم شدن لوازم شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب لوازم سفر باشید و اجازه ندهید سهل‌انگاری و حواس‌پرتی این مسافرت را به کام شما تلخ کند.  روز را با انرژی و نشاط به پایان خواهید رساند و مشکلات شما را خسته و افسرده نخواهد کرد.

فال روز ۵ آذر برای متولدین آذر

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهنتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامتتان را به‌خطر بیندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.  گره‌ای در کار شما افتاده است. این گره به دست شما باز نمی‌شود. برای حل این مشکل از افراد با تجربه کمک بگیرید و روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز کنید. ورشکستگی در کمین شما است و اگر بیشتر از همیشه به فکر صرفه‌جویی و پس‌انداز نباشید، دیری نخواهد پایید که مشکلات مالی شما را از پا در بیاورند.   خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد. خبر غیرمنتظره و جالبی به دست شما می‌رسد و حسابی تعجب خواهید کرد.

فال روز ۵ آذر برای متولدین دی

واظب رژیم‌غذاییتان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. اگر شش‌دانگ حواستان را جمع نکنید، امروز حسابی ضرر می‌کنید. به نفع شماست که در این وضعیت معامله‌ای انجام ندهید و کارهای مهم را به روزهای آینده موکول کنید. از اعضای خانواده حمایت کنید و مواظب کوچک‌ترها باشید. برای تغییر مهمی که قصد انجام آن را دارید، نظر اعضای خانواده را جویا شوید. روزگار از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود و ممکن است در چند روز آینده مشکلات دشواری سر راه شما قرار بگیرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. مشکلات را به هر قیمتی که شده از سر راه بردارید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند. در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند.  رازی نهفته در سینه دارید و نمی‌خواهید این راز برملا شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز به این راز مگو پی‌ببرد، در نتیجه از آنجایی که بعضی از رازها بهتر است برای همیشه سر به‌ مهر باقی بماند، روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و تمهیداتی به کار ببندید تا این راز برای همیشه در سینه شما پنهان شود. فرصتی را به حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و با هم‌صحبتی با اهل منزل به آرامش برسید.

فال روز ۵ آذر برای متولدین بهمن

برای دید و بازدید به منزل یکی از فامیل‌های نزدیک دعوت شده‌اید. این مهمانی بهانه‌ای است تا دیداری با اعضای خانواده تازه کنید و حسابی خوش بگذرانید. جادوی عشق و محبت را دست‌کم نگیرید و با اطرافیان مهربان‌تر باشید.  یکی از اطرافیان به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. قصد دارید مهمانی بزرگی ترتیب دهید و دوستان و آشنایان را دور هم جمع کنید. در این مهمانی به شما خوش نخواهد گذشت و پذیرایی از مهمان‌ها حسابی خسته‌تان می‌کند.

فال روز ۵ آذر برای متولدین اسفند

به جای اینکه به انجام کارهای عملی و قابل اجرا فکر کنید، همیشه به فکر انجام کارهای غیرممکن و دشوار هستید، از آنجایی که برداشتن سنگ سنگین، حکایت از انجام ندادن کارها دارد، از امروز به خودتان قول بدهید که فکر به انجام کارهای غیرممکن را کنار بگذارید و به انجام کارهای ممکن و شدنی فکر کنید. امروز بخت با شما یار است و گشایشی در کارها ایجاد می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و گره‌ از مشکلات باز کنید. امروز به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت هستید، در این مراسم با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده روی کمک این افراد بانفوذ حساب کنید. احساس دلتنگی می‌کنید و دلتان برای یکی از دوستان یا آشنایان حسابی تنگ شده ‌است. در اولین فرصت با این دوست تماس بگیرید و دیدارها را تازه کنید. امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همیشه سعی کنید از زمان جلو باشید.   

نظر شما