شناسهٔ خبر: 57354604 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

با انتصاب یک مدیر کارکشته اقتصادی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

«نعمت‌الله ترکی» سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری شد

با حکم «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «نعمت‌الله ترکی» سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری شد تا با یک انتخاب شایسته و انتصاب مدیری از جنس کار و اقتصاد، حاشیه‌های حضور محمد اسکندری در این صندوق پایان یابد.

صاحب‌خبر -

گروه اجتماعی: نعمت‌الله ترکی پیش‌ازاین در سازمان انرژی اتمی در سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع این سازمان مشغول به کار بوده است؛ وی همچنین معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان تهران، مشاور استاندار تهران در دوره سید حسن هاشمی، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه مدیریت استانداری تهران، مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین دبیر شورای اداری استان تهران را در کارنامه کاری خود دارد.

به گزارش بولتن نیوز، متن حکم سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در انتصاب «نعمت‌الله ترکی» به‌عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری به شرح زیر است:

نظر به تعهد، شایستگی، صلاحیت‌های علمی و اجرایی جنابعالی، با استناد به بند "ج" قانون اصلاح ماده ۱۱۳ قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان «سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری» منصوب می‌شوید.


انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی ضمن توجه به اولویت‌ها و تدابیر دولت مردمی سیزدهم و نقش ویژه آن صندوق دررسیدن به اهداف و سیاست‌های کلان نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی، با رعایت قانون‌مداری و در نظر گرفتن حقوق صاحبان اصلی، یعنی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران، تمهیدات لازم را جهت انجام دقیق و پیوسته وظایف محوله بر اساس قوانین، مقررات و مفاد اساس‌نامه صندوق به عمل‌آورید.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل صندوق بازنشستگی با زور از اتاقش بیرون کشیده شد

مدیر عامل صندوق بازنشستگی برکنار شد


امید است با اتکال به ذات اقدس پروردگار و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (ارواحنافداه) در مسیر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحقق آرمان‌های رفیع امام راحل عظیم‌الشأن (ره)، منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تدابیر دولت مردمی سیزدهم، با تلاش صادقانه، موفق و مؤید باشید.

پایان حاشیه‌های صندوق بازنشستگی کشوری با انتصاب «ترکی»


پس از ماه‌ها حاشیه بر سر حضور محمد اسکندری در صندوق بازنشستگی کشوری، بالاخره نعمت‌الله ترکی به‌عنوان سرپرست این سازمان منصوب شد تا حاشیه‌های این نهاد مهم اقتصادی پایان یابد.


از تصمیمات عجیب اسکندری در صندوق بازنشستگی این بود که مصوبه «شورای عالی کار» که ریاست آن با وزیر است توسط محمد اسکندری در صندوق بازنشستگی کشوری لغو شده بود.


نعمت‌الله ترکی یکی از مدیران کارکشته و باسابقه درخشان کشور محسوب می‌شود که در پست‌های مهم مدیریتی به مردم ایران خدمت کرده است؛ امید می‌رود با حضور وی در صندوق بازنشستگی کشوری، آینده‌ای مطمئن‌تر برای ذی‌نفعان این سازمان رقم بخورد.

نظر شما