شناسهٔ خبر: 57354577 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده سپاه دامغان:

برای مقابله با جنگ رسانه‌ای باید قوی‌تر عمل شود

سرهنگ پاسدار تقی پور گفت: برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن باید قوی‌تر عمل شود.

صاحب‌خبر -

فرمانده سپاه ناحیه دامغان در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان دامغان اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روز به روز بر برگ و بار شجره طیبه بسیج افزوده شده است و امید داریم بازهم براین عظمت و شکوه افزوده شود تا بتوانیم در عرصه های مختلف نقش آفرین باشیم.

وی تصریح کرد: بسیج یک تفکر و یک فرهنگ است ، فرهنگی که اثرات آن درجهان قابل لمس بوده و از این رو بسیج به عنوان یک الگو ، اسوه و سرمشق در جامعه مطرح است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان این که برای تمدن سازی نیازمند تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب هستیم خاطرنشان کرد: این مسئله می‌بایست از مسیر فرهنگ و تفکر بسیج عبور کند.

سرهنگ تقی پور به جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: در جنگ رسانه‌ای با توجه به حمله گسترده دشمن و اثرگذاری زیاد آن در جامعه می بایست برنامه بسیار قوی و گسترده برای مقابله با این جنگ رسانه ای داشته باشیم .

وی با بیان اینکه بسیج به الگویی برای تمامی کشورها بدل شده است افزود: این کشورها به تبعیت از فرهنگ و تفکر بسیجی هویت و استحکام سازمانی خویش را بدست می‌آورند و با روحیه مقاومت ، استقامت ، دلیری و فرهنگ جهاد و شهادت اتفاقات خوبی را رقم می زنند .

نظر شما