شناسهٔ خبر: 57354451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرماندار شهرستان ارسنجان:

در اغتشاشات اخیر نقشه دشمن با بسیج مردم نقش بر آب شد

«رضایی» گفت: انقلاب‌های رنگی، جنگ‌های منظم و نامنظم، جنگ سایبری و دادن اطلاعات غلط از عناصر مهم جنگ ترکیبی است، اما همه نقشه‌های دشمن با بسیج مردم نقش بر آب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «کاووس رضایی» فرماندار شهرستان ارسنجان امروز پنجم آذر در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان ارسنجان اظهار داشت: انقلاب‌های رنگی، جنگهای منظم و نامنظم، جنگ سایبری و دادن اطلاعات غلط از عناصر مهم جنگ ترکیبی است اما همه نقشه‌های دشمن با بسیج مردم نقش بر آب شد.

فرماندار شهرستان ارسنجان گفت: بسیج به فرموده امام راحل مدرسه عشق است و وقتی صحبت از مدرسه می‌شود باید هدفی در کار باشد و هدف بسیج بصیرت و آگاهی دادن به همه اقشار جامعه است تا فرهنگ بسیج جاودانه بماند.

کاووس رضایی افزود: بعد از تشکیل بسیج دشمنان وقتی متوجه شدند که مردانی بزرگ که شهادت آرزوی آنان است برای دفاع از نظام قیام کرده‌اند، فهمیدند که نمی‌شود با مواجهه رو در رو با آنها درگیر شوند و به فکر جنگ ترکیبی افتادند.

رضایی افزود: انقلاب‌های رنگی، جنگهای منظم و نامنظم، جنگ سایبری و دادن اطلاعات غلط از عناصر مهم جنگ ترکیبی است و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم در اغتشاشات اخیر هم برای رسیدن به هدف شوم خود دنبال شکاف سیاسی و قومیتی در اقوام غیور کرد و لر و بلوچ و عرب بودند ولی ملت فهیم ایران وقتی پای دشمن خارجی را در میان دیدند با روحیه بسیجی به رهبر خود اقتدا کرده‌ و توطئه دشمن را خنثی نمودند و آرامش به کشور بازگشت.

 رضایی اظهار داشت: دلاوری بسیج منحصر به دفاع از کشور و امنیت نبوده و دلاورمردان بسیج در همه عرصه‌ها بخصوص سیل و زلزله و سازندگی خوش درخشیدند تا انقلاب دچار خدشه نشود و همه نقشه دشمنان را با بصیرت نقش بر آب کردند.

وی گفت: بسیجی و بزرگ شده مکتب بسیج نه از شهادت می‌ترسد نه از سختی‌ها بلکه بسیجیان میراث‌دار مکتب عاشورا هستند و ایستاده‌اند تا عزت ایران و عزت شهید و شهادت پایدار بماند زیرا مقتدای آنها حسین است.

انتهای پیام/

نظر شما