شناسهٔ خبر: 57354237 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اولادقباد دوباره بازی می‌کند؛

طیبی برای نیمه نهایی لیگ قهرمانان حفظ شد

پالما یکی از دو ستاره ایرانی‌اش را در دیدار مقابل نوو وریمه نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه گروه B مرحله اِلیت فوتسال لیگ قهرمانان اروپا، تیم پالما اسپانیا که حسین طیبی و مسلم اولادقباد در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۲:۴۵ امشب به مصاف تیم یک‌امتیازی نوو وریمه کرواسی می‌رود.

حسین طیبی که در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا نمایش خوبی در ترکیب پالما اسپانیا داشته و توانسته ۵ گل به ثمر رساند و ۲ پاس گل بدهد و یکی از موثرترین بازیکنان این رقابت‌ها باشد، امشب دور از لیست تیمش برابر نوو وریمه کرواسی است.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران به دلیل اینکه یک اخطار دارد و در خطر دو کارته شدن و محرومیت قرار گرفته، با تصمیم سرمربی پالما اسپانیا در مسابقه امشب مقابل نوو وریمه کرواسی از لیست خط خورده تا در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مجددا به میدان برود.

مسلم اولادقباد، دیگر ملی‌پوش ایرانی پالما که در دو دیدار اخیرشان یک گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، امشب یکی از پنج بازیکن اصلی تیمش در دیدار مقابل نوو وریمه کرواسی است.

یاران طیبی و اولادقباد پیش از این صعودشان را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا قطعی کردند و امشب یک بازی تشریفاتی مقابل نوو وریمه کرواسی انجام خواهند داد و می‌توانند با کسب سومین برد پیاپی ۹ امتیازی شوند.

نظر شما