شناسهٔ خبر: 57354126 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

استاندار گلستان: حدود ۷۰ نیروی امنیتی در اغتشاشات زخمی شدند

خبرگزاری ایسنا

استاندار گلستان با بیان اینکه باید دوصدایی را در جامعه کنار بگذاریم، افزود: از آغاز اغتشاشات حدود ۷۰ نفر از نیرو‌های نظامی، انتظامی، بسیجی و امنیتی استان گلستان زخمی شدند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

علی محمد زنگانه ظهر امروز در آیین رونمایی از کتاب «قیام پاییزی» با بیان اینکه از نخستین لحظات شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون نیروهای امنیتی با ایثار و از جان‌گذشتگی از انقلاب دفاع کردند، اظهار کرد: می‌توان با زبان هنر و تولید آثار فاخر از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های هموطنان قبل و پس از پیروزی انقلاب، رفتار سفاکانه مأموران رژیم طاغوت را در مقایسه با ازجان‌گذشتگی نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج تبیین و در جامعه روشنگری ایجاد کرد.

استاندار گلستان ضمن تبریک هفته بسیج، این ایام را فرصتی برای یادآوری رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی دلاورمردان ایران اسلامی دانست و با اشاره به اینکه در وقایع اخیر نیروهای امنیتی با صبر راهبردی، ایثار و گذشت با مسایل مواجهه داشتند، ادامه داد: از آغاز اغتشاشات تاکنون در استان گلستان بیش از ۷۰ نفر از نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجی و امنیتی زخمی شدند، ولی با دست خالی مسایل را مدیریت کردند.

وی با تأکید بر اینکه در وقایع اخیر در طرف مقابل خیلی‌ها تماشاگر، بخشی دچار هیجانات و تعداد اندکی افراد خبیث که مدیریت اغتشاشات می‌کردند، حضور داشتند، افزود: زمانی که بخشی از جامعه غبارآلود بود، افراد در لباس مقدس نظامی و انتظامی از جان خود گذشتند تا کوچک‌ترین لطمه به افرادی که دچار ابهام شده بوده و با گذشت زمان مسیر خود را از صف اغتشاش‌گران جدا کردند، وارد نشود.

زنگانه با بیان اینکه باید قدر نظام، انقلاب و شهدا را بدانیم، خاطرنشان کرد: باید دوصدایی را در جامعه کنار بگذاریم و رسالت سنگینی که بر دوش داریم با روش‌های جذاب و خوب نشر دهیم.

عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان در خصوص بازی تیم‌ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل آمریکا گفت: بازی تیم‌ملی در این گروه مقابل آمریکا بازی آخر در جام جهانی نخواهد بود و با اطمینانی که از سوی غیورمردان ملی‌پوشان کشورمان ایجاد شده شرایط برای صعود به مرحله بعد فراهم است.

نظر شما