شناسهٔ خبر: 57354070 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تفکر بسیجی مشکلات کشور را حل می‌کند

اقتصاد ایران: کرمان – امام جمعه کرمان گفت: تفکر بسیجی تفکری است که همه به آن نیاز دارند، چرا که در شرایط بحرانی و سخت راه حل بسیاری از مشکلات ملت‌ها، همین تفکر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین علیدادی سلیمانی ظهر شنبه در جمع بسیجیان کرمان گفت: بسیجی که تفکری پویا و پیشرفته دارد، مرکز تجمع اراده‌ها در خدمت دین و دیانت است و می‌تواند بسیاری از مشکلات مردم و کشور را حل کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: تجربه بسیج و حضور فعال در دو جبهه نرم و سخت از بدو تأسیس تا کنون، تجربه حضور در خط مقدم خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف نیروهای آماده تکلیف محور و مطیع امر امامت جامعه از جمله فعالیت‌های بسیج است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: بسیج، نیرویی است که امتحان خود را در تبعیت از امامین انقلاب با موفقیت پشت سر گذاشت و این مجموعه قدرتمند به عنوان تفکر بسیجی مهیا کننده ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.

وی ابراز کرد: جریان بسیج و تفکر بسیجی مثل جریان آب است؛ آب منبع حیات در یک جامعه است، تفکر بسیجی زندگی پویایی و حیات را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: تفکر بسیجی تفکری است که همه به آن نیاز دارند، چرا که در شرایط بحرانی و سخت راه حل بسیاری از مشکلات ملت‌ها، همین تفکر است.

برچسب‌ها:

نظر شما