شناسهٔ خبر: 57353986 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

امکان پرداخت عوارض آنلاین پردیس فراهم شد

اقتصاد ایران: در سال‌های اخیر اقدامات زیادی برای ساخت جاده و آزادراه در کشور انجام شده که هزینه انجام این عملیات به تدریج از افرادی که از آن مسیر استفاده می‌کنند، اخذ می‌شود.

صاحب‌خبر -
- اخبار بازار -

یکی از مشکلات این عوارضی ها کم کردن سرعت و گاهی اتلاف وقت هنگام رسیدن به جایگاه اخذ عوارض بود. این روزها این مشکل نیز کنار گذاشته شده تا مردم به راحتی هر چه تمام  عوارضی پردیس  و دیگر مناطق را به صورت آنلاین پرداخت کنند. البته برای افرادی که تا یک ماه این عوارضی را پرداخت نکنند، جریمه ای در نظر گرفته می شود.

عوارض آزادراهی

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که از توقف در عوارضی و پرداخت هزینه ناچیز گله و شکایت دارید. در ایران نیز مانند سایر کشورها جایگاه‌هایی در ابتدا و انتهای برخی از جاده‌ها احداث شده تا کمک بزرگی به جاده سازی کشور شود.

هزینه عوارض، برای مالکان خودرو هزینه ناچیزی است اما با جمع شدن آنها کارهای بزرگی مثل ساخت جاده جدید و تعمیرات جاده‌های اصلی انجام می‌شود. عوارض پردیس یکی از این نمونه‌ها است که هموطنان تهرانی با دغدغه‌های آن آشنا هستند.

آنلاین شدن عوارض آزادراهی

در چند ماه گذشته تصمیمات مهمی بر آنلاین شدن عوارض آزادراهی گرفته شد تا رانندگان از توقف بی‌جا در این مکان‌ها خلاص شوند. با توجه به اینکه این کار در برخی از آزادراه‌ها عملی شد تبلیغات کمی در این باره انجام شد. همین مسئله باعث شد تا افراد زیادی در این رابطه جریمه شوند.

عدم اطلاع از آنلاین شدن عوارضی آزادراهی، باعث جریمه شدن برخی از رانندگان شد، اما به هر حال اتفاق خوشایندی برای مدیریت عوارضی رخ داد. خوشبختانه این روزها اکثر رانندگان از این قانون جدید مطلع شد‌ه‌اند و تنها مشکل آنها نحوه پرداخت است.

این در حالی است که روش‌های مختلفی برای پرداخت عوارضی https://top.ir/toll  وجود دارد که برای پرداخت عوارض پردیس نیز می‌توان از این روش ها بهره برد.

عوارض پردیس و امکان پرداخت آنلاین آن

جاده تهران پردیس دارای عوارضی است که در ماه‌های اخیر تعداد شکایت مردم بر بالا بودن قیمت آن به گوش مسئولین رسیده است. با توجه به اینکه تعداد رفت و آمد مردم از این جاده نسبت به جاده‌های دیگر بیشتر است، لازم است که میزان این عوارضی کاهش یابد. همین شکایات عوارض پردیس را بیش از پیش برجسته کرد و خوشبختانه خیلی سریع آن را آنلاین کردند.

همین آنلاین شدن می‌تواند یکی از مشکلات کم کند و مردم با آرامش بیشتری از این امکانات بهره‌مند شوند. در این شرایط دیگر کسی در باجه‌های عوارضی به صورت فیزیکی هزینه‌ای اخذ نمی‌کند و این کار به دوربین‌ها سپرده شده تا پلاک‌ خودروها را ثبت کنند و مالکین ماشین به صورت آنلاین آن را پرداخت نمایند.

 

چگونه عوارض را باید پرداخت کنیم؟

با آنلاین شدن عوارض پردیس افراد زیادی به دنبال یک مرجع معتبر برای پرداخت عوارضی هستند. قطعا شما هم چندین بار در عوارضی‌ها سراسیمه به دنبال کارت بانکی بوده‌اید تا خیلی سریع این مکان را رد کنید. دیگر خبری از این نوع پرداخت نیست و مالکین خودرو باید از طریق اینترنت نسبت به پرداخت این عوارضی  اقدام کنند.

البته با توسعه تکنولوژی، روش‌های کلاهبرداری نیز ایجاد شده که در فضای مجازی باید مواظب بدافزارها بود. برخی افراد چندان توجهی ندارند که با چه اپلیکیشنی عوارض را پرداخت می‌کنند و همین مسئله می‌تواند به ضرر آنها تمام شود. ممکن است به ازای پرداخت چند هزار تومان، کل موجودی کارت خالی شود و این بهای بی‌توجهی این افراد خواهد بود.

تاپ آسان ترین روش برای پرداخت عوارضی

شاید شما در گوشی خودتان چندین برنامه برای پرداخت عوارض، خلافی و ... نصب کرده‌اید، اما با نصب برنامه کاربردی تاپ، می توانید برای پرداخت های مختلف خود، از جمله عوارض پردیس و دیگر آزادراه­ها اقدام کنید. با سرویس تاپ، خیالتان از جریمه شدن در صورت عدم پرداخت عوارضی راحت خواهد بود.

شما به طرق مختلف می‌توانید نسبت به نصب سوپراپلیکیشن تاپ اقدام کنید. با مراجعه به سایت تاپ می‌توانید به صورت مستقیم آن را دانلود کنید یا با ارسال عدد 1 به 300071 لینک دانلود به شما ارسال می‌شود. پس از نصب این برنامه شما می‌توانید وارد قسمت پرداخت عوارض پردیس و دیگر موارد آزادراهی شوید.

در این قسمت ابتدا لازم است پلاک خودروی خودتان را ثبت کنید و پس از آن کمی به کیف پول خودتان پول واریز نمایید. بقیه کارها را تاپ خودش انجام خواهد داد. با عبور از هر عوارضی، این برنامه به صورت اتوماتیک قادر خواهد بود تا هزینه مربوطه را واریز نماید.

تاپ سوپراپلیکیشنی قدرتمند

اگر به دنبال برنامه جامعی هستید تا امور مختلفی نظیر کارت به کارت، پرداخت عوارض خروج از کشور، ثبت چک صیادی و ... را انجام دهید، تاپ بهترین گزینه است. این برنامه محصولی از بانک پارسیان است که تمام هموطنان عزیز می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

شاید برایتان جالب باشد که تمام فعالیت‌ها در تاپ زیر نظر پلیس فتا انجام می‌شود و از نظر امنیت کاملا تضمین شده است. در این اپلیکیشن شما می‌توانید از خدمات خودرویی مختلفی مانند پرداخت عوارض، از جمله عوارض پردیس و خدماتی همچون استعلام گواهینامه، نمره منفی، پرداخت خلافی و ... استفاده کنید.

در زمینه گردشگری نیز تاپ سنگ تمام گذاشته و شما قادر هستید تا بهترین تورها، هتل‌ها و بلیط‌های هواپیما را در کمترین زمان ممکن رزرو کنید. با تاپ زندگی راحت تری خواهید داشت و خدمات زیادی را به صورت آنلاین انجام خواهید داد.
 

جمع بندی

یکی از اساسی‌ترین راه‌های رسیدگی به جاده‌ها و تعمیرات آنها اخذ عوارضی است. در برخی از شهرها سیستم پرداخت آنلاین امتحان شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت. خبر خوش این است که عوارض پردیس نیز از این به بعد به صورت آنلاین اخذ خواهد شد.

با آنلاین شدن پرداخت عوارضی ، دیگر معطلی برای عبور از این مناطق نخواهید داشت و به آسان‌ترین روش ممکن این هزینه را پرداخت خواهید کرد. با نصب تاپ و وارد کردن پلاک خودرو و شارژ کیف پول، دیگر شما هیچ نگرانی از بابت پرداخت عوارضی نخواهید داشت، چرا که به صورت اتوماتیک پرداخت می‌گردد.

"این مطلب تبلیغاتی است"

برچسب‌ها:

نظر شما