شناسهٔ خبر: 57353600 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

دانه های کوچک انار طعم شیرینی و خوشبختی به زندگیم داد

من به ‌عنوان یک خانم خانه ‌دار کار خود را با ایجاد کسب‌ و کار اینترنتی در زمینه انار و رب انار آغاز کردم و بعد از مدتی این شغل درآمدزایی بالایی را برای من داشت که از سود حاصل از آن یک کارگاه تولید رب انار را ایجاد کردم که منجر به اشتغال ‌زایی تعداد زیادی از بانوان سرزمین من شد. از آنجا که با این کسب ‌و کار توانستم هم برای خود و هم برای دیگران سودآوری داشته باشم لذا در این بخش شما را دعوت می ‌کنم تا با حوزه انار آشنا شوید.

صاحب‌خبر -

رب انار ترش ساوه

بطور خلاصه اگر بخواهیم بگویم در ابتدا انار را دانه میکنند و با کمی آب مخلوط کرده اجاره میدهند تا در دیگ های بزرگ بجوشند. بعد از آن طی مراحل مختلف همه هسته ها و مواد جامد انار را با غربال کردن و فشار خارج می‌کنند و در آخر یک کنسانتره ضخیم از آب انار تهیه میکنند و بعد از آن به آن نمک اضافه می کنند.

رب انار ساوه طرفدارن زیادی دارد که صرف نظر از قیمت رب انار ترش ساوه خواهان این محصول هستند، تهیه رب انار ترش ساوه و در کل رب انار مراحل متعددی دارد و در خط تولید رب انار از دانه گیری رب انار تا تهیه و بسته بندی رب انار امور مختلفی انجام می شود.

دانه های کوچک انار طعم شیرینی و خوشبختی به زندگیم داد

رب انار قجری

قیمت رب انار قجری بسته به عوامل مختلف از جمله بسته بندی، برند و کیفیت رب متغیر می باشد. به طور کلی در رابطه با انار می توان گفت محتوای آنتی اکسیدانی انار بسیار زیاد است و همچنین منبع عالی ویتامین C و پتاسیم است.

تحقیقات نشان می دهد که انار دارای خواص درمانی از جمله احتمال کمتر ابتلا به بیماری قلبی است. همچنین کاهش خطر ابتلا به سرطان تخمدان، به ویژه در ارتباط با کاهش خطر سرطان پروستات و سینه، کاهش سطح کلسترول در خون، جلوگیری از آسیب سلولی، کمک به سلامت لثه از مزایای دیگر این میوه می باشد.

شاید برای شما سوال شده باشد که رب انار چیست و چگونه درست می شود؟ در واقع درست کردن آن بسیار آسان است، تنها کاری که می کنید این است که آب انار، شکر و آب لیمو را حدود 1 ساعت بجوشانید، می توانید از آن برای سس، سس یا کباب استفاده کنید، حتی می توانید آن را روی دسرها بریزید.

دانه های کوچک انار طعم شیرینی و خوشبختی به زندگیم داد

انار دماوند

قیمت انار دماوند بسته به میزان حجم تولید و برداشت متفاوت می باشد. دماوند دارای بهترین آب هوا برای کشت انار بوده و دارای رتبه خوبی برای سطح زیر کشت انار در ایران است همچنین در استان یزد شهرستانهای میبد، تفت و یزد بیشترین سطح برای کشت انار را دارا هستند و اناری که در ناحیه پایین دست فیروزکوه، دماوند و ورامین کشت می شود بسیار با کیفیت بوده و به سایر کشورها صادر می شود.

قیمت انار صادراتی با توجه به عوامل مختلف تعیین می شود و هر چه کیفیت انار بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. صادر کردن انار به کشورهای اروپایی یکی از مهم ترین اهداف شرکت های بزرگ فعال در این زمینه است و یکی از شرایطی که صادر کنندگان آن را دنبال می کنند صادرات انار به صورت عمده با شرایط عالی است.

برای اینکه بتوانند فروش بیشتری در جهان داشته باشند بسته بندی های برای انار در نظر گرفته اند و انار را داخل آن قرار می دهند و به این ترتیب میزان فروش خود را افزایش می دهند.

دانه های کوچک انار طعم شیرینی و خوشبختی به زندگیم داد

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

نظر شما