شناسهٔ خبر: 57353467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار یزد اعلام کرد:

احداث خط جایگزین انتقال آب یزد با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان

یزد- ایرنا- معاون استاندار یزد گفت: طی سال‌های گذشته هرگاه تعرضی به خط انتقال آب یزد می‌شد، مردم استان با کمبود آب مواجه می شدند ولی اکنون خط جایگزین آن ظرف چهار ماه با ۷۰۰ میلیارد تومان با مدیریت جهادی اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد علی شاه حسینی روز شنبه در جمع مسئولان مهریز، مهمترین مساله کنونی یزد را تامین آب ذکر کرد و افزود: برنامه ریزی خوبی برای تامین آب پایدار برای نقطه به نقطه استان انجام شده است.

وی با قدردانی از همه تلاش هایی که تاکنون در استان برای تحقق اهداف دولت صورت گرفته است، ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته خط انتقال آب یزد از دریای عمان به استان با سفر رییس جمهور به استان یزد کلنگ زنی می‌شود.

مسئولان پاسخگوی مردم باشند

همچنین امام جمعه مهریز با تبریک هفته بسیج با اشاره به سخن حضرت علی (ع) در مورد مسئولیت پذیری گفت: مسئولیت به معنای مورد سوال واقع شدن است و همه باید مسئولیت پذیر باشیم و باید مسئولان پاسخگویی مردم و جوانان باشند.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی با بیان اینکه حضرت علی(ع) به مسئولیت داشتن نسبت به بندگان و شهرها حتی زمین ها و حیوانات اشاره دارند ادامه داد: همه ما نسبت به مردم و کشورمان که خون هزاران شهید روی خاک آن ریخته مسئولیم و ما مردم خوبی داریم و اگر امروز در مسائل فرهنگی آسیبی می بینیم ناشی از کوتاهی مسئولان بوده است.

احداث خط جایگزین انتقال آب یزد با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان

همچنین فرماندار مهریز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره بسیج مبنی بر اینکه بسیج را می توان مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهانی نامید، گفت: لفظ مردمی بودن برای بسیج و همچنین با توجه به اینکه شعار دولت سیزدهم مردمی بودن است نشان می دهد مدیران ادارات نیز باید مردمی و بسیجی باشند.

محمد دهقان بنادکی ادامه داد: یک بسیجی خود را محدود به زمان نمی کند، خستگی نمی شناسد و استراحت برایش معنایی ندارد و امروز باید همه ادارات و مسوولین روحیه بسیجی داشته باشند و خدمت به مردم را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند.

در پایان این جلسه به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان از بسیجیان نمونه محلات و اقشار ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تجلیل شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز با ۲۰ هزار نیروی بسیجی سازماندهی شده در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما