شناسهٔ خبر: 57347425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان سمنان مطرح شد؛

روحیه و تفکر بسیجی موجب اقتدار و سربلندی نظام شده است/بسیج تهدید را به فرصت تبدیل کرد

همزمان با استان های مختلف کشور و با حضور اقشار مختلف مردم، رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان سمنان در سالن غدیر این شهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، امروز ۵ آذرماه همزمان با روز بسیج همایش «شکوه اقتدار» با حضور گسترده بسیجیان با حضور استاندار سمنان،نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات، بسیجیان و خانواده معظم شهدا و جانبازان در سالن غدیر سمنان برگزار شد.

روحیه و تفکر بسیجی موجب اقتدار و سربلندی نظام شده است

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در این گردهمایی با اشاره به نقش بسیج به عنوان معجزه انقلاب اسلامی گفت: بسیج به فرمول غلبه بر مشکلات و رفع آسیب ها تبدیل شد.

دامغانی با اشاره به اینکه بسیج در طول 43 سال حوادث بسیاری را پشت سرگذاشته است، بیان کرد: بسیج به آن جایی رسیده است که تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند همانطور که تهدید اقتصادی را به خودکفایی تبدیل کرده است.

فرمانده سپاه استان سمنان در ادامه افزود: بسیج توانست تهدیدات منطقه ای را با شکل گیری هسته های مقاومت مردمی به ایجاد بازدارندگی در مقابل شیاطین جهان تبدیل کند.

وی با بیان اینکه بسیج باعث اقتدار و عزت نظام شد، اظهار کرد: بسیج گسترش معنوی انقلاب اسلامی در منطقه و سطح جهان را رقم زده است.

دامغانی با اشاره به اینکه بسیجیان در همه عرصه ها مشغول نقش آفرینی هستند، بیان کرد:با نقشی که بسیجیان ایفا می کنند باید بتوانیم نظام برآمده از انقلاب اسلامی را الگوسازی کنیم و تمدن نوین اسلامی را رقم بزنیم.

فرمانده سپاه استان سمنان همچنین تصریح کرد: بسیج نماد کارآمدی نظام و حرکت پویایی ملت ایران است.

بسیج تهدید را به فرصت تبدیل کرد

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این گردهمایی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد، گفت: فرهنگ بسیجی باعث شد که در حوزه معادلات سیاسی و فراتر از مرزهای جغرافیایی تاثیرگذار باشیم.

استاندار سمنان با اشاره به بیانات امام راحل(ره) در خصوص اینکه انقلاب را صادر خواهیم کرد، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و بسیج را صادر کرده ایم.

هاشمی با اشاره به اینکه در سطح استان پروژه های محرومیت زدایی در اختیار بسیج قرار دادیم که با دقت و سرعت آن را انجام دادند، گفت: اگر امروز بر اساس ابلاغ وزیر کشور، استان سمنان بعنوان سومین استان موفق کشور در احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد، معرفی شده است، بی تردید این امر با اتکا به فرهنگ بسیج و روحیه بسیجی رخ داده است.

وی با بیان اینکه اگر امروز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ را در سطح استان شاهد هستیم به جهت فرهنگ والای بسیج است، افزود:حضور گروههای جهادی و خدمات رسانی در ابعاد مختلف نشان از توانمندی و اقتدار بسیجیان و عزم جزم آنان برای خدمت به اقشار مختلف مردم است.

این مراسم باشکوه که با استقبال بالایی از سوی بسیجیان همراه شد، نمایشی به تمام معنا از اقتدار بسیج بود.

بسیجیان شهرستان سمنان در این حضور، آمادگی خود را برای دفاع و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب، حریم ولایت  به نمایش گذاشتند و بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

همچنین بسیجیان سمنان همزمان به صورت تصویری پای سخنان حکیمانه فرمانده معظم کل قوا نشستند.

بسیجیان در همایش شکوه و اقتدار بسیجیان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر ضدولایت فقیه، لبیک یا خامنه‌ای بر ضرورت مقابله با آمریکای جهان خوار تاکید کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما