شناسهٔ خبر: 57344414 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

بسیج گسترش معنوی انقلاب اسلامی در منطقه و سطح جهان را رقم زده است

سردار دامغانی بسیج را باعث اقتدار و عزت نظام دانست وگفت: بسیج گسترش معنوی انقلاب اسلامی در منطقه و سطح جهان را رقم زده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛سردار حمید دامغانی امروز(پنجم آذر) درهمایش «شکوه اقتدار» گفت: امام خمینی (ره) معتقد به تشکیل نظام توسط مردم بود و لذا بسیج را تشکیل دادند که نیرویی از بدنه ی همه ی آحاد جامعه است.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بسیج برای همه ی دستگاه های اجرایی نظام است  افزود: این نهادمردمی منحصر به یک دستگاه خاص نمی شود و لذا این شجره ی طیبه به همه ی مردم خدمت رسانی می کند و امروز بسیج قدرت نرم جمهوری اسلامی در مقابله با دشمنان نظام است.

 

وی به نقش بسیج به عنوان معجزه انقلاب اسلامی اشاره داشت واظهارکرد: بسیج به فرمول غلبه بر مشکلات و رفع آسیب ها تبدیل شد.

 

دامغانی با بیان اینکه بسیج در طول ۴۳ سال حوادث بسیاری را پشت سرگذاشته است، اضافه کرد: بسیج به آن جایی رسیده است که تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند همانطور که تهدید اقتصادی را به خودکفایی تبدیل کرده است.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید براینکه بسیج فرمول کارآمدی نظام است و هر جایی که تفکر بسیجی وارد شود آن کار به نتیجه ی عالی می رسد ادامه داد: پیشرفت های روزافزون کشور ما در حوزه های مختلف باعث تشدید نگرانی ها دشمنان و تلاش برای ایجاد اغتشاش در کشور ما شده است.

 

وی افزود: دشمنان به دنبال تجزیه ی ایران اسلامی هستند که این خواب را به گور خواهند برد و نیروهای مسلح ایران اسلامی در هر کجا که پای امنیت ملی در میان باشد با همه ی توان از کشور دفاع خواهند کرد.

 

دامغانی با یادآوری این مطلب که بسیج توانست تهدیدات منطقه ای را با شکل گیری هسته های مقاومت مردمی به ایجاد بازدارندگی در مقابل شیاطین جهان تبدیل کنداذعان داشت: بسیج گسترش معنوی انقلاب اسلامی در منطقه و سطح جهان را رقم زده است.

 

دامغانی به نقش آفرینی های بسیجیان در همه عرصه ها اشاره داشت وبیان کرد:با نقشی که بسیجیان ایفا می کنند باید بتوانیم نظام برآمده از انقلاب اسلامی را الگوسازی کنیم و تمدن نوین اسلامی را رقم بزنیم.

 

همزمان با روز بسیج همایش «شکوه اقتدار» با حضور گسترده بسیجیان با حضور استاندار سمنان،نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات، بسیجیان و خانواده معظم شهدا و جانبازان در سالن غدیر سمنان برگزار شد.

پایان پیام/276

نظر شما