شناسهٔ خبر: 57344397 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

تفکر بسیجی همانند جریان آب منبع حیات جامعه است

امام جمعه کرمان تفکر بسیجی را به جریان آب تشبیه کرد که منبع حیات جامعه است و ادامه داد: تفکر بسیجی زندگی پویا و حیات برای جامعه فراهم می کند و تفکر بسیجی همانند آب است که همه به آن نیازمند هستند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، شنبه(۵ آذر) در همایش شکوه اقتدار بسیجیان که به منظور استماع زنده فرمایشات امام خامنه ای در مصلی امام علی علیه السلام برگزار شد؛ گفت: بسیج مرکز تجمع اراده های در خدمت دین و دیانت است که با حضور اقشار مختلف مردم در کنار هم و آماده و مجهز برای انجام مأموریت در روزهای سخت است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به تجربه حضور بسیج در خط مقدمِ عرصه های مختلف به عنوان نیروی آماده و مهیا و تکلیف محور و مطیع امر رهبری تصریح کرد: بسیج، نیرویی است که امتحان خود را در تبعیت از امامین انقلاب با موفقیت پشت سر گذاشت.

 


وی تفکر بسیجی را به جریان آب تشبیه کرد که منبع حیات جامعه است و ادامه داد: تفکر بسیجی زندگی پویا و حیات برای جامعه فراهم می کند و تفکر بسیجی همانند آب است که همه به آن نیازمند هستند و در شرایط سخت و حتی معمولی راه حل همه مشکلات همین تفکر است.

 

امام جمعه کرمان به تجربه موفق بسیج در هشت سال دوران جنگ تحمیلی و در مقاومت دیگر کشورهای مسلمان را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: در شرایط جنگ های چند ضلعی و ترکیبی بسبج توان مقابله  دارد.

 

 

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز با اشاره به خدمات بسیج برای نظام و مردم اظهار کرد: اگر شما بسیحیان که از مردم هستید برای مردم خدمت نکنید، ما مسئولین نیز حتماً در ادامه راه دچار مشکل می شویم و این ناشی از فکر و اندیشه جهادی و بسیجی شما عزیزان است.

 

وی افزود: شما بسیجیان در یک سال گذشته اقدامات بسیار مؤثری در سطح جامعه در حوزه های بهداشتی، محرومیت زدایی، مسکن، آبرسانی و ... انجام داده اید و در بحث جهاد تبیین تولیدات شما در فضای مجازی منتشر شده است.

 

سردار نظری گفت: از همه مهم تر در 70 روز اخیر با میدان شناسی باز هم مثل زمان دفاع مقدس از اولین ها و سابقون بودید و در دفاع مقدس و همه بحران هایی که در 43 سال عمر انقلاب داشتیم همواره بسیجیان میدان شناس اولین بودند و مسئولان دنباله رو؛ ان شاءالله همیشه در چارچوب مردم، نظام و انقلاب و ولایت فقیه همیشه گام بردارید.

پایان پیام/80

نظر شما