شناسهٔ خبر: 57344140 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پس از چندین هفته؛

رنگبندی شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل آبی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: رنگبندی شیوع بیماری کرونا پس از چندین هفته در استان اردبیل به رنگ آبی درآمد اما از همه شهروندان درخواست داریم که پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

صاحب‌خبر -

علی محمدیان اردی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طبق گزارش وزارت بهداشت رنگبندی شیوع بیماری کرونا پس از چندین هفته در استان اردبیل به رنگ آبی درآمد اما از همه شهروندان درخواست داریم که پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: بر اساس آخرین وضعیت شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین‌شهر، بیله سوار، خلخال، کوثر، گرمی، سرعین، اصلاندوز، نمین و نیر در وضعیت آبی قرار دارند.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: خانواده ها باید مراقب تجمع و دورهمی ها باشند زیرا این محافل موجب آلودگی همه افراد خانواده به بیماری کرونا می شود.

 

محمدیان اردی عنوان کرد: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یادآور شد: شهروندان باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و تزریق واکسن یادآور دقت نظر بیشتری داشته باشند.

 

پایان پیام/365

نظر شما