شناسهٔ خبر: 57339043 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: نی‌نی‌بان | لینک خبر

فال روزانه شخصی شنبه ۵ آذر برای خانم‌های شجاع و ریسک پذیر!

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست، هر روز تغییر می کند. با مطالعه فال روزانه از اتفاقات مهم پیش روی خود آگاه می شوید.

صاحب‌خبر -

فال روزانه شخصی شنبه ۵ آذر برای خانم‌های شجاع و ریسک پذیر!

به نقل از اقتصادآنلاین: فال روزانه همانطور که از نامش پیداست، هر روز تغییر می کند. با مطالعه فال روزانه از اتفاقات مهم پیش روی خود آگاه می شوید.

فال روزانه شخصی شنبه ۵ آذر برای خانم‌های شجاع و ریسک پذیر!

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۵ آذر

فال روز تولد: امسال فرصتی برای درخشیدن به دست خواهید آورد و می توانید به همه نشان دهید چه توانایی هایی در وجود خود دارید. خجالت نکشید و اجازه بدهید خورشید درونتان بدرخشد و هم خودتان و هم اطرافیانتان از گرمای وجودتان بهره مند شوید. داشتن شجاعت و ریسک پذیری شما را به همان راهی که می خواهید هدایت خواهد کرد. با شروع بهار این فرصت را به دست خواهید آورد تا برای رسیدن به رویایی که مدت ها در سر داشته اید دست به کار شوید، پس از الان برنامه ریزی کنید تا برای آن موقع آماده باشید. شاید تلاش و زحمت زیادی که امسال باید بکشید شما را خسته کند، اما نتیجه ای که به دست خواهید آورد آنقدر رضایت بخش هست که این خستگی برایتان هیچ اهمیتی نخواهد داشت. امسال مسائل عشقی و عاطفی با ورود افرادی تازه به زندگیتان و گسترش روابط اجتماعیتان هیجان بیشتری پیدا خواهند کرد.

فال روزانه شخصی شنبه ۵ آذر برای خانم‌های شجاع و ریسک پذیر!

فال روزانه متولدین فروردین

شما دوست ندارید مسیر خود را تحت هیچ شرایطی تغییر دهید و از منطقه امن خود خارج شوید. حتی اگر دیگران بخواهند به شما فشار وارد کنند خیلی خودتان را با بحث برای قانع کردن دیگران خسته کنید. بعدا هم برای تفهیم این موضوع به آنها فرصت خواهید داشت. فعلا بهتر است سرتان به کارتان باشد و به جای بحث با دیگران به دنبال اهداف خودتان بروید. مخفی کاری های طرف مقابلتان می تواند باعث بی اعتمادی شما نسبت به او شود و شک و تردیدهایی در وجود شما ایجاد کند، اما شاید او دارد فقط راز یک نفر دیگر را مخفی می کند. برای حفظ سلامتی‌تان بهتر است به تغذیه‌تان بیشتر توجه کنید. حواستان باشد تا فرصت ملاقات با شخصی را از دست ندهید. پس انداز حتی کم خوب است بخصوص که به زودی به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. دیگران را فراموش نکنید امروز سراغ دوستانتان را بگیرید که پس فردا که به آنها احتیاج دارید بتوانید از آنها کمک بگیرید.

فال روزانه شخصی شنبه ۵ آذر برای خانم‌های شجاع و ریسک پذیر!

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

فشار برای ایجاد تغییرات به ویژه در دنیای شخصیتان دارد روز به روز بیشتر می شود. اگر در تفکر خود انعطاف پذیر باشید خواهید توانست در بحرانی ترین شرایط نیز آرامش درونی خود را حفظ کنید و برای مواجهه با مشکلات احتمالی حاضر باشید. امروز زبان تند و تیزتان می تواند همچون شمشیری برنده دیگران را زخمی کرده و حتی از پا در آورد، پس کلمه هایتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید. نگاهی عمیق و جدی به روابط اجتماعی خود بیندازید تا ببینید کدام یک از رابطه هایتان را می توانید بهبود ببخشید و کدام یک از آنها دیگر با نیازهای شما همخوانی ندارند. در مورد مسئله ای که از همه جوانب آن آگاهی کامل ندارید در جمع نظری ندهید، مطمئنا باعث خجالت خودتان می شود. قدر داشته‌هایتان را بدانید. حتی اگر به چشمتان کوچک و بی مقدار باشد. کافی است یکی از آنها را از دست بدهید تا متوجه بشوید، چه گوهر گرانبهایی را از دست داده‌اید. علاج واقعه قبل از وقوع بکنید.

فال روزانه شخصی شنبه ۵ آذر برای خانم‌های شجاع و ریسک پذیر!

فال امروز متولدین خرداد

شما معمولا بدون هیچ تاخیری به تعهدات خود عمل می کنید، ولی در حال حاضر احساسات درونیتان و دغدغه های فکریتان مانع تمرکز ذهنی لازم برای رسیدگی مناسب شما به تعهدات قبلیتان شده اند. در حال حاضر نباید هیچ تغییرات عمده ای ایجاد کنید، بهتر است کمی این وضعیت را تحمل کنید. ماه های آینده تاثیراتی روی زندگیتان خواهند گذاشت که حتی فکرش را هم نمی کنید. احساسات سرکوب شده شما امروز بالاخره راهی برای این که بروز پیدا کنند خواهند یافت و همین موضوع می تواند باعث محکمتر شدن رابطه عاطفی شما شود. در مورد مطلبی که پیش آمده گرچه حق با شماست اما سعی کنید با گفته‌ها و رفتارتان او را که بسیار دوستش دارید نیازارید چون با این اشتباه فقط کار خودتان را سخت تر می کنید و تازه در نهایت بدهکار هم می شوید. دنیای شما با هنر گره خورده است، خودتان را از بحث های بیهوده و فرسایشی دور نگه دارید.

فال روزانه شخصی شنبه ۵ آذر برای خانم‌های شجاع و ریسک پذیر!

فال روزانه متولدین تیر

شما همیشه سعی می کنید که با احساسات خود به طور منطقی برخورد کنید، ولی امروز به احتمال زیاد این قضیه برعکس خواهد بود این موضوع باعث می شود که نسبت به آنچه خودتان فکر می کنید درست است تعصب زیادی نشان دهید. اگر قلبتان امروز چیزی بخواهد حتی با وجود ترس ها و نگرانی هایی که حس می کنید مغزتان به هیچ عنوان نخواهد توانست آن را محدود کند. نیازهای برآورده نشده تان سر راه احساس خوشبختی شما قرار گرفته اند و نمی گذارند از شرایط فعلیتان راضی باشید، شاید وقت آن رسیده که کمی به آنها رسیدگی کنید. به تئاتر یا کنسرت یا سینما بروید تا روحتان آرام بگیرد. یک اتفاق خوشایند برایتان رخ داده که فعلا از آن بی خبرید اما کم کم نتایجش را خواهد دید. بهتر است با دوستی قدیمی تماس گرفته و حالش را بپرسید. از لاکی که برای خودتان درست کرده‌اید خارج شوید وگرنه روزی به خودتان می آیید که دیگر تنها مانده‌اید.

فال روزانه شخصی شنبه ۵ آذر برای خانم‌های شجاع و ریسک پذیر!

فال فردا متولدین مرداد

امروز ممکن است به طور ناگهانی با بار اضافه ای مواجه شوید که توانی برای ادامه کارهایتان برای شما باقی نگذارد. شاید یک لحظه بخواهید خودتان را کنار بکشید و از زیر این همه مسئولیت شانه خالی کنید، ولی وجدانتان این اجازه را به شما نمی دهد. کمی دیگر تحمل کنید، به زودی این بار سبکتر خواهد شد و مسیر پیش رویتان نیز هموارتر خواهد گشت. امروز بیان نیازها و خواسته هایتان به نظرتان فکر خیلی خوبی می رسد تا این که یک نفر به طور کاملا غیر منتظره سعی می کند جلویتان را بگیرد. برای وقت خودتان و دیگران ارزش قائل شوید. کارتان در یک سازمان دولتی درست می شود اما باید صبر و حوصله بیشتری از خودتان به خرج دهید. اگر حق کسی را به گردن دارید آن را ادا کنید. افرادی که دوروبرتان هستند می خواهند بدانند در چه حالی هستید نگران احوالتان هستند. شما احتیاج به استراحت و حضور در جمع‌هایی که دوستتان هستند دارید.

فال روزانه شخصی شنبه ۵ آذر برای خانم‌های شجاع و ریسک پذیر!

فال امروز متولدین شهریور

امروز شاید دیگران شما را به داشتن اعتماد به نفس کاذب متهم کنند، ولی آنها کاملا در اشتباهند. پذیرفتن ترس ها و ضعف هایتان به شما کمک خواهد کرد تا شرایط بحرانی را پشت سر گذاشته و پیروز میدان شوید. فقط یادتان باشد که آنقدر سریع این وضعیت را فراموش نکنید که درس هایی که برایتان به همراه داشته است را به خوبی یاد نگیرید. امروز ممکن است تلاش ها و کارهایی که در رابطه عاطفیتان می کنید کمتر دیده شده و شاید حتی با بی اعتمادی طرف مقابلتان روبرو شوید، اعتراض کردن فایده ای ندارد، سعی کنید ریشه این مشکل را پیدا کنید. گرچه به نظرتان بعید می آید اما راه بازگشت برایتان باز است و هنوز می توانید جبران کنید انسان جایزالخطاست و به شرط جبران کردن خطایش بخشیدنی است، تقصیر کارهایتان را به گردن روزگار و دیگران نیندازید. از شخصی کمک بگیرید راهی که پیش گرفته‌اید بسیار تاریک و پر خطر است و توقع خود را از دیگران کم کنید.

بیشتر بخوانید: عکس بی آرایش خانم بازیگر در روز تولدش منتشر شد!

فال روزانه شخصی شنبه ۵ آذر برای خانم‌های شجاع و ریسک پذیر!

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز از طرفی دلتان می خواهد که به تفریح و خوشگذرانی بپردازید، از طرف دیگر هم مسائل معنوی برایتان اهمیتی تازه پیدا کرده اند و فکر می کنید نیاز شدیدی به پرداختن به آنها دارید. شما فکر می کنید که مجبور هستید یکی از این دو را انتخاب کنید و نمی توان تعادلی بین این دو رویکرد ایجاد کرد و این بحران شما را در مسیر سفری به دنیای درون و ضمیر ناخودآگاهتان قرار خواهد داد. چیزی که در این سفر به دست می آورید باعث خواهد شد که رضایت بیشتری نسبت به زندگی خود داشته باشید. از تخیلتان بهتر استفاده کنید. در مورد مسایل عاطفی فکرهای عجیب و غریبی به مغزتان خطور می کند. از دست کسی عصبانی هستید. احتمالا به سفری دور خواهید رفت،راهی برای موفقیتتان در کاری باز می شود و کلیدی به دستتان داده می شود، بهتر است هوشیار باشید و ‌اجازه ندهید کسی با زبان بازی حواس شما را پرت کند.

فال روزانه شخصی شنبه ۵ آذر برای خانم‌های شجاع و ریسک پذیر!

فال روزانه متولدین آبان

شما نیاز شدیدی به تغییرات در زندگی روزمره ی خود احساس می کنید، اما نباید بلافاصله به اولین موقعیتی که برایتان پیش می آید بچسبید، اگر الان عجله کنید خیلی زود از انتخابی که کرده اید پشیمان خواهید شد. در پذیرفتن تعهدات و مسئولیت هایی که شما را برای دراز مدت به خود مشغول خواهند کرد دقت بیشتری به خرج دهید و پیش از جواب دادن همه ی جوانب را به خوبی در نظر بگیرید. امروز افرادی که با شما برخورد می کنند با انرژی مثبت و مضاعفی شما را ترک خواهند کرد و حتی چند کلمه صحبت کردن با شما باعث بهتر شدن حال آنها خواهد شد. شخصی چهره اصلی اش را به شما نشان می دهد، اگر او را دوست ندارید و حضورش ناراحتتان می کند بهتر است از او دوری کنید، لزومی ندارد به خودتان فشار بیاورید. چشم به چیزی که مال شما نیست نداشته باشید، تنها برای خودتان دردسر درست می کنید حتی اگر به خودتان حق می دهید. به گل و گیاه در خانه‌تان بیشتر برسید انرژی شان حالتان را خوش می کند.

فال روزانه شخصی شنبه ۵ آذر برای خانم‌های شجاع و ریسک پذیر!

فال روزانه متولدین آذر

برخی چیزها هستند که دوست دارید در آنها تغییر و بهبود ایجاد کنید، ولی ترجیح می دهید که این کار را به مرور زمان انجام دهید. ولی برای این که بتوانید اثراتی طولانی مدت بدست بیاورید باید تغییراتی اساسی در عادت های روزمره خود ایجاد کنید. زیر و زبر کردن همه چیز، آن هم اینقدر ناگهانی کمی افراط آمیز به نظر می رسد، ولی نتایج این کار ارزش این کار را دارند. گاهی احساساتتان چنان قوی می شوند که نمی دانید باید با آنها چکار کنید؛ بهترین کاری که می توانید در شرایط موجود انجام دهید این است که در مورد نیازهای عاطفی خود با عشقتان حرف بزنید. این روزها با کمی افسردگی دست و پنجه نرم می کنید گاهی لازم است از مردم فاصله بگیرید، نگران نباشید با دوری از جمع‌ها هیچ اتفاقی برایتان نمی افتد اما حضورتان این روزها در جمع های ناشناخته می تواند کار دستتان بدهد. با حرف کسی دلشوره به دلتان افتاده، بهتر است بدترین حالت ممکن را در نظر بگیرید تا نگرانی‌تان کم شود.

فال روزانه شخصی شنبه ۵ آذر برای خانم‌های شجاع و ریسک پذیر!

فال روز متولدین دی

شما معتقد هستید که در حال حاضر تنها راه ممکن برای این که بتوانید به جایی برسید این است که هدفی قابل دست یابی برای خودتان تعیین کرده و بدون توجه به آنچه دیگران فکر می کنند، با تمام وجود برای به دست آوردن آن تلاش کنید. با این همه بهتر است به جای آن که با کله شقی تمام روی نظرات خود پافشاری کنید به حرف های دیگران با دقت گوش کنید، شاید آنها بتوانند شما را از رفتن به مسیری اشتباه بازدارند. امروز شما خوبی های دیگران را خیلی راحت تر و بیشتر از بدی هایشان می بینید و همین می تواند آغازگر یک رابطه عاطفی باشد. خودباوری و اعتماد به نفستان این روزها بسیار کم شده است، دلیل ان صحبت های یکی از دوستان و اتفاق های ناگواری است که این چند وقته برایتان رخ داده، بهتر است تا دیر نشده به خودتان تکانی بدهید و از این حال خارج شوید. شما ترجیح می دهید که به ندای قلبتان گوش کنید تا این که با عقلتان رفتار کنید، اگه انتخابتان این است منتظر عواقبش هم باشید.

فال روزانه شخصی شنبه ۵ آذر برای خانم‌های شجاع و ریسک پذیر!

فال متولدین بهمن

دیدن خوبی های دیگران به شرطی خوب است که با ساده انگاری همراه نباشد و زمینه ساز شکست و سرخوردگی شما نشود. امروز جذابیتی فوق العاده دارید و همین موضوع گرمای خاصی به رابطه عاطفی شما خواهد بخشید. اما اگر طرف مقابلتان بخواهد با شما مثل دارایی های خودش رفتار کند اصلا خوشتان نخواهد آمد. حسادت و مالکیت طلبی ناشی از کمبود اعتماد به نفس هستند، سعی کنید او را کمی بیشتر درک کنید. صراحت بیان شما ممکن است تا حدودی آزاردهنده باشد و حتی اگر می خواهید عمق احساستان را نشان دهید هم باید احتیاط بیشتری به خرج دهید. حواستان باشد از حق و حقوق دیگران نگذرید، مالی که برکتی ندارد به سر سفره‌تان نیاورید. از شکست نهراسید، اگر در مسیری که انتخاب کرده‌اید شکست خوردید بدون هیچ واهمه ای راه دومی که در ذهن داشتید انتخاب کنید، هوشیار اگر باشید می توانید از این شکست به نفع خودتان استفاده کنید کافی است مهره‌هایتان را درست بچینید.

فال روزانه شخصی شنبه ۵ آذر برای خانم‌های شجاع و ریسک پذیر!

فال روزانه متولدین اسفند

ایده های شما با وجود آن که خودتان فکر می کنید منطقی هستند، به نظر می رسد تبدیل کردن آنها به واقعیت کار چندان ساده ای نباشد. شما از قضاوت هایی که ممکن است خانواده در مورد شما کنند می ترسید. نیازی نیست به کسی چیزی بگویید، ولی افکار و ایده هایتان را سرکوب نکنید. احساساتی که برای مدت ها مخفی کرده بودید امروز ناگهان سربرخواهند آورد و راهی برای بروز خواهند یافت، اما این حس آزادی زیاد طول نخواهد کشید. بهتر است مواظب باشید این حس آزادی شما را به بی مسئولیتی در مورد رابطه عاطفیتان سوق ندهد. خبری به شما داده می شود، بهتر است صبر داشته ‌باشید و تعجیل ‌نکنید. مراقب ‌زبانتان ‌باشید. گوهری با ارزش به شما بخشیده‌اند؛ سهی کنید آن را حفظ کنید.احتمال تغییر مکان برایتان زیاد است. دلتان ‌می خواهد شغلتان را تغییر بدهید، بهتر است اول شغل جدید را پیدا کنید. برای ‌پاکسازی ‌بدنتان آب فراوان بنوشید و ورزش را فراموش ‌نکنید.

نظر شما