شناسهٔ خبر: 57337308 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

۵ شب سفر رفت و برگشت با قطار به قشم چقدر هزینه دارد؟ + جدول قیمت

بررسی هزینه های انواع تورهای گردشگری به مقصد قشم در آذر ماه به شرح جدول زیر است؛

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ سفر به قشم نه تنها شما را با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این خطه از سرزمین پهناور ایران آشنا خواهد ساخت، بلکه اطلاعات بسیار مفیدی را راجع به اماکن دیدنی، اقامتگاه ها، مراکز خرید و بازارهای این شهر شگفت انگیز به شما عرضه خواهد کرد.

جزیره زیبای قشم دیگر رازی سرپوشیده نیست، تصاویر طبیعت تماشایی و جاذبه های گردشگری این مقصد دیدنی چنان فضای مجازی را اشباع کرده که دیگر هیچ کس با این جزیره شگفت انگیز و رویایی بیگانه نیست.

از مواهب طبیعی خاص و جاذبه های منحصربفردش گرفته تا سبک زندگی متفاوت و آداب و رسوم مردمان دوست داشتنی و میهمان نوازش، قشم به خوبی توانسته هویتی مستقل و جدا از کشورمان را برای خود بوجود آورد و به منطقه ای متمایز مبدل گردد.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری این هفته، برای ۲ شب و ۳ روز سفر رفت و برگشت هوایی به قشم و اقامت در هتل بوتیک فولتون قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۵/۶۰۰/۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۷/۶۰۰/۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل دیاموند برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۳/۴۰۰/۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان تعیین شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و تفاوت درنوع  ارائه خدمات هتلداری و همچنین سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور هوایی قشم ( ۲ شب و ۳ روز / آذر ماه ۱۴۰۱)
هتل
درجه هتل
نوع اتاق
قیمت (هرنفر / تومان)
بوتیک فولتون
۵
۲ تخته
۵/۶۰۰/۰۰۰
بوتیک فولتون
۵
۱ تخته
۷/۶۰۰/۰۰۰
بوتیک ایرمان
۴
۲ تخته
۴/۸۰۰/۰۰۰
بوتیک ایرمان
۴
۱ تخته
۶/۴۰۰/۰۰۰
آوینا
۴
۲ تخته
۴/۸۰۰/۰۰۰
آوینا
۴
۱ تخته
۶/۶۰۰/۰۰۰
ارم
۳
۲ تخته
۴/۲۰۰/۰۰۰
ارم
۳
۱ تخته
۵/۵۰۰/۰۰۰
سان سیتی
۳
۲ تخته
۳/۲۵۰/۰۰۰
سان سیتی
۳
۱ تخته
۴/۸۰۰/۰۰۰
دیاموند
۳
۲ تخته
۳/۴۰۰/۰۰۰
دیاموند
۳
۱ تخته
۴/۰۰۰/۰۰۰

نظر شما