شناسهٔ خبر: 57336025 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جام جهانی ۲۰۲۲| یانکی‌ها صعود سه‌شیر را به تأخیر انداختند/ توقف آمریکا مقابل انگلیس به سود شاگردان کی‌روش

در دیداری از گروه B جام جهانی 2022 تیم ملی فوتبال انگلیس در دیداری حساس مقابل تیم ملی آمریکا متوقف شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – در چهارمین دیدار از روز ششم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی انگلیس در دومین دیدار گروه B و از ساعت ۲۲:۳۰ در حالی در استادیوم البیت شهر دوحه به مصاف تیم ملی آمریکا رفت که شاگردان گرت ساوتگیت می‌توانستند با کسب پیروزی در این بازی به عنوان نخستین تیم راهی دور حذفی شوند، اما روند این دیدار آنچنان که هواداران فوتبال انتظار داشتند پیش نرفت و این دیدار کم موقعیت با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در نیمه اول انگلیسی‌ها بازی را خوب شروع کردند، اما پس از گذشت ۲۰ دقیقه آمریکا توچ و میدان را در اختیار داشت و حتی کریستین پولیشیچ از گوشه چپ محوطه جریمه انگلیس اقدام به شوت‌زنی کرد که این ضربه سرکش در دقیقه ۳۳ به تیرک دروازه پیکفورد برخورد کرد و دور شد.

در نیمه دوم هم بازی چنگی به دل نزد و در پایانی توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا جدال آمریکا و انگلیس با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

با نتایج امشب تکلیف گروه A همانند گروه B به روز سوم و پایانی دور گروهی کشیده شد که تیم ملی ایران به مصاف آمریکا خواهد رفت و انگلیس رو در روی ولز قرار می‌گیرد.

با این تساوی بدون گل تیم ملی انگلیس با ۴ امتیاز در صدر گروه B ایستاد و تیم ملی ایران در پایان دور دوم با ۳ امتیاز بالاتر از آمریکای ۲ امتیازی و ولز یک امتیازی در رده دوم گروه قرار گرفت.

در نخستین دیدار روز ششم تیم ملی ایران موفق شد در دیداری از گروه B با نتیجه ۲ بر صفر از سد ولز بگذرد و با ۳ امتیاز در رده دوم گروه بایستد. در دومین دیدار امروز و از گروه A تیم ملی قطر با نتیجه ۳ بر یک مغلوب سنگال شد تا به این ترتیب عنابی‌پوشان میزبان با قبول دومین باخت خود نخستین حذف شده جام بیست و دوم لقب بگیرند. ساعاتی پیش نیز تیم ملی هلند در مصاف با اکوادور به تساوی یک بر یک رسید تا تکلیف گروه A به روز آخر کشیده شود.

*انگلیس صفر – آمریکا صفر

داوران: خسوس والنزوئلا از ونزوئلا

*ترکیب تیم ملی انگلیس:

جوردن پیکفورد، کایرن تریپیر، جان استونز، هری مگوایر، لوک شاو، دکلن رایس، جود بلینگهام (جک گریلیش، دقیقه ۶۸)، رحیم استرلینگ (جردن هندرسون، دقیقه ۶۸)، میسون مونت، بوکایو ساکا (مارکوس راشفورد، دقیقه ۷۸) و هری کین

*ترکیب تیم ملی آمریکا:

مت ترنر، سرجینیو دست (شک مور، دقیقه ۷۸)، واکر زیمرمن، تایلر آدامز، آنتون رابینسون، یونس موسی، وستون مک‌کنی (برندن آرونسون، دقیقه ۷۷)، کریستین پولیشیچ، تیم ریم، حاجی رایت، تیموتی وه‌آ

انتهای پیام/

نظر شما