شناسهٔ خبر: 57335498 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جام جهانی قطر| سرمربی اکوادور: پا به پای هلند و حتی بهتر از آنها بازی کردیم

جام جهانی قطر - سرمربی تیم ملی اکوادور از عملکرد و نتیجه بازی مردانش مقابل هلند ابراز رضایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ گوستاوو آلفارو سرمربی تیم ملی اکوادور در پی تساوی یک - یک شاگردانش برابر هلند در بازی امروز (جمعه) در گروه A که نماینده آمریکای لاتین نیمه اولش را باخت و در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند، به خبرنگاران گفت: من به بازیکنانم و به نمایشی که ارائه کردند، افتخار می‌کنم. در پایان نیمه اول به آنها گفتم «ما باختیم چون جوانیم، چون تجربه کافی نداریم و چون نتیجه بازی سنگال (مقابل قطر) تمرکزمان را گرفته بود».

سرمربی آرژانتینی اکوادور به اشاره به عملکرد متفاوت مردانش در نیمه دوم، اظهار داشت: ما در نیمه دوم در حدی که از ما انتظار می‌رفت، بازی کردیم. عملکردمان از هلند چیزی کم نداشت و حتی گاهی اوقات از آنها هم بهتر بودیم. من به نتیجه توجهی نداشتم و در پایان بازی هم وقتی به رختکن برگشتیم، می‌شد احساس غرور از عملکردمان را در چهره یکدیگر ببینیم.

گوستاوو در پایان تأکید کرد: ما همتراز تیمی بازی کردیم که با هدایت فن‌خال 17 بازی بدون شکست داشت. به لطف توانایی‌های فنی و شهامت بازیکنان‌مان توانستیم کار را به تساوی بکشانیم و من هم به شیوه‌ای که تیمم موفق به انجام این کار شد، افتخار می‌کنم.

بازی بعدی تیم ملی اکوادور روز سه‌شنبه برابر سنگال است.

 

انتهای پیام/

نظر شما