شناسهٔ خبر: 57335187 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جام جهانی قطر| فن‌خال: با عملکردی که ارائه کردیم، تساوی نتیجه قابل قبولی بود

جام جهانی قطر - سرمربی تیم ملی هلند از عملکرد تیمش در بازی مقابل اکوادور در دور دوم دیدارهای مرحله گروهی راضی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال سرمربی تیم ملی هلند پس از تساوی یک - یک امروز (جمعه) شاگردانش برابر اکوادور در دومین بازی گروه A جام جهانی 2022 که در آن هلندی‌ها برتری حاصل از گل زودهنگام‌شان را از دست دادند، به شبکه NOS گفت: یک بار دیگر در حفظ توپ ضعیف کار کردیم و این کاری بود که برایش برنامه داشتیم. برای حفظ توپ اما باید بازی باکیفیتی ارائه کرد. ما همه دوئل‌ها را می‌باختیم و توپ را به راحتی لو می‌دادیم. با همه اینها باز هم خیلی بد نبودیم. اگرچه کاملاً سوار بر بازی نبودیم، اما باز هم موقعیت‌‌های چندان زیادی به حریف ندادیم.

 

فن‌خال ادامه داد: قبل از پایان نیمه اول، ناتان آکه تنها بازیکن آزاد ما بود و می‌بایست که ابتکار عمل بیشتری به خرج می‌داد. به همین دلیل بین دو نیمه این موضوع را به او گوشزد کردیم و در نیمه دوم عملکرد او بهتر شد. با این وجود اگر تمام اعضای تیم هماهنگ نبوده و تمرکز کافی برای حفظ توپ نداشته باشند، کار سخت می‌شود و در چنین شرایطی تساوی نتیجه قابل قبولی است.

سرمربی لاله‌های نارنجی در پایان تأکید کرد: در لیگ ملت‌های اروپا ما نشان دادیم که می‌توانیم خیلی خوب بازی کنیم، اما اکوادور و امثال آن رقبای متفاوتی هستند که سبک بازی‌شان فرق دارد و به جای آنکه خودشان برنامه‌ای برای بازی‌شان داشته باشند، تلاش می‌کنند که برنامه بازی ما را خنثی کنند. من خیلی هم از بابت نتیجه ناراحت نیستم، چون که نباختیم. هنوز هم صدرنشین گروه‌مان هستیم و من هم کاملاً حامی بازیکنانم هستم.

انتهای پیام/

نظر شما