شناسهٔ خبر: 57335102 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تبریک فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه پاسداران برای پیروزی تیم ملی فوتبال

عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیام‌های جداگانه‌ای، پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ولز در رقابت‌های جام جهانی قطر را تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز موفق شد در دومین مسابقه خود در رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر با نتیجه ۲ بر صفر و با گل‌های روزبه چشمی و رامین رضاییان تیم ملی ولز را شکست دهد. پس از این پیروزی فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه پاسداران در پیام‌های جداگانه‌ای این پیروزی مهم را به مردم کشورمان تبریک گفتند.

در پیام سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش آمده است: بار دیگر اهتزاز پرچم ایران با برد شیرین تیم ملی فوتبال، شور و شعف و غرور ملی را در ایران سربلند اسلامی برانگیخت.

در پیام سرلشکر موسوی تاکید شده است: پیروزی مردان فوتبال ایران پس از ترنم دلنشین سرود ملی کشورمان و با چاشنی غیرت ایرانی، دل مردم عزیزمان را شاد کرد. بهترین هدیه تیم پرتلاش فوتبال، شادی مردم و طنین نام ایران بر بام جهان است.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: این پیروزی را به مردم شریف، تیم غیرتمند فوتبال و همه عاشقان نام ایران عزیز تبریک می‌گویم و امیدوارم با استمرار این موفقیت، سربلندی بیش از پیش کشور عزیزمان را شاهد باشیم.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه نیز در پیام تبریکی تاکید کرد: پیروزی غرور انگیز و با شکوه تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران برابر تیم ملی ولز در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، ملت شریف و قهرمان ایران و یکایک بازیکنان و کادر فنی افتخار آفرین تیم تبریک عرض می‌نمایم.

در بخش دیگر پیام سرلشکر سلامی آمده است: تداوم موفقیت و سربلندی فوتبال کشورمان در ادامه جام جهانی ۲۰۲۲ را از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنم.

نظر شما