شناسهٔ خبر: 57335033 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فن‌دایک: از نظر بدنی مقابل اکوادور کم آوردیم

ویرژیل فن‌دایک بعد از تساوی تیم ملی هلند مقابل اکوادور گفت نارنجی‌‌پوشان مغلوب بازی فیزیکی حریف شدند و نتوانستند به اندازه کافی به بازی سرعت بدهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند امشب در استادیوم خلیفه شهر دوحه به مصاف اکوادور رفت ولی در دومین بازی خود در جام جهانی با تساوی 1-1 متوقف شد.

هلندی‌ها که جام جهانی را با پیروزی 2-0 مقابل سنگال آغاز کرده بودند در این بازی در حد یک مدعی ظاهر نشدند و با اینکه خیلی زود با گل خاکپو از حریف پیش افتادند اما در شروع نیمه دوم با گلی که از انر والنسیا، بهترین گلزن جام تا این لحظه، دریافت کردند چاره‌ای جز قبول تساوی پیدا نکردند.

هلند حالا در پایان روز دوم این گروه به همراه اکوادور چهار امتیازی است و سنگال با سه امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته است. هلند البته در بازی آخر خود به مصاف قطر حذف شده می‌رود و احتمال صعودش بالا است.

ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان هلند، در پایان بازی از عملکرد تیمش ناراضی بود و به خبرنگاران گفت:" اکوادوری‌ها در خط میانی خیلی فیزیکی کار کردند و سرعت بازی پایین بود و ما نتوانستیم به اندازه کافی به توپ سرعت بدهیم.

ما برای این بازی خوب آماده شده بودیم ولی در این مسابقه توپ را بیش از حد از دست دادیم و در یکی از لحظات تلخ فوتبال گل خوردیم. باید بهتر از این کار کنیم. ولی باید اعتراف کنم با تیمی خوب بازی کردیم. درست است که درصد مالکیت توپ آنها خیلی بالا نبود ولی در فوتبال فقط نتیجه است که اهمیت دارد".

نظر شما