شناسهٔ خبر: 57320175 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بیل: بازیکنان ایران خطرناک هستند و برای برد به زمین می‌آیند/ شوخی خبرنگار ایران با کاپیتان ولز+فیلم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز گفت: حضور در تیم ملی برای من باعث افتخار است و به ثبت رکورد فکر نمی‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گرت بیل در نشست خبری پیش از بازی تیم های ملی فوتبال ولز و ایران در رقابت‌های جام جهانی 2022 حضور پیدا کرد و درمورد اینکه فردا به رکورددار بازی ملی در کشور ولز تبدیل می‌شود، اظهار داشت: این موضوع را در نظر نگرفته‌ام و به آن فکر نمی‌کنم. باعث افتخار من است که بیشترین بازی ملی را ثبت کنم. من فقط به بازی با ایران فکر می‌کنم اما افتخار است که بیشترین بازی ملی را ثبت می‌کنم. فکر می‌کنم موضوع مهمتر کسب پیروزی در بازی فردا است و به این موضوع فکر می‌کنم.

وی درخصوص اینکه آیا مهدی طارمی می‌تواند روزی به سطح فنی او برسد، گفت: طبق آن چیزی که متوجه شدم بازی مشکلی مقابل ایران داریم، زیرا ایران تیم خوبی است و به همین دلیل در جام جهانی حضور دارد. ایران مدافعان و مهاجمان خوبی دارد، اما باید به قدرت تیمی خودمان تکیه کنیم. ایرانی‌ها بازیکنانی خطرناکی هستند، اما سعی می‌کنیم کنترل‌شان کنیم. 

کاپیتان تیم ملی ولز درباره اینکه گلزنی مقابل آمریکا در جام جهانی در کدام بخش زندگی او قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم یکی از لحظات بزرگ من بود. نمی‌دانم فرصت دارم روی آن تمرکز کنم یا خیر؟ یک هفته خوب برای تیم‌مان خواهد بود. همه باور داریم تفاوتی ندارد کدام بازیکن گل بزند و مهم این است که چگونه بازی کنیم.

بیل درباره اینکه چقدر فکر می‌کنند مقابل ایران به پیروزی دست یابند، گفت: فکر می‌کنم که ایران نتیجه مناسبی مقابل انگلیس نگرفت ولی اوضاع همیشه تغییر می‌کند. ما هم جلوی آمریکا در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. بازیکنان ایران بازیکنان خطرناکی هستند و الان هم به دنبال دلیلی برای پیروزی می‌گردند.طبیعتاً در بازی تلاش می‌کنند به پیروزی برسند. بازی سختی خواهد بود و چشم به راه بازی هستیم و امیدواریم در حد توان خودمان بازی کنیم و برنامه خودمان را دنبال کنیم.

کاپیتان تیم ملی ولز درباره اینکه او و هم تیمی‌هایش می‌خواهند الهام بخش نسل بعدی باشند و آیا او می‌خواهد معلمان اجازه دهند که دانش آموزان ساعت 10 صبح بازی را ببینند، گفت: بله من اگر معلم بودم اجازه می‌دادم. این یک زمان تاریخی برای ولز و مایی که در جام جهانی هستیم، خواهد بود. برخی از مدارس، والدین و کودکان علاقه‌مند هستند که فوتبال را ببینند و  خیلی‌ها می‌خواهند کودکان را به خانه ببرند و یا در مدارس نگاه کنند. خیلی درس‌های تاریخی ایجاد می‌شود و هم از تماشای بازی لذت می‌بریم. تلاش می‌کنیم در صدر جدول گروه قرار گیریم. می‌خواهید چیزی درباره انگلیس چیزی بگویم اما ترجیح می‌دهم که روی بازی با ایران تمرکز کنم.

بیل درباره شوخی خبرنگار ایرانی درباره علاقه خود به بازی گلف و اینکه آیا برای این رشته دلتنگ نیست، گفت: بله شما به بازی گلف اشاره کردید. مطمئنم شوخی کردید. به گلف علاقه دارم. به فوتبال هم علاقه دارم. عجیب و غریب نیست که یک نفر به دو رشته علاقه داشته باشد.

کاپیتان تیم ملی ولز درباره اینکه آیا او هم به احتمال صعود با تفاضل گل فکر می‌کند، اظهار کرد: ایران علاقه مند است که در یک موقعیت قوی‌تر قرار گیرد. آیا بحث اخلاف گل مطرح می‌شود؟ بله ممکن است. هر دو تیم می‌خواهند گل بزنند و بازی را ببرند. مطمئنم بازی جالب و سرگرم کننده‌ای خواهد بود. ایران تیم خوبی است و دنبال این خواهیم بود که تا حد ممکن گل بزنیم.

پایان پیام/

نظر شما