شناسهٔ خبر: 57294386 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چرا هیچ‌کس از فدراسیون کی‌روش را بازخواست نمی‌کند؟

مدیرعامل نساجی: با مطهری به آسیا می‌رویم

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نسبت به روند آماده‌سازی ورزشگاه شهید وطنی انتقادات جدی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مسئله چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر چیزی است که همچنان برای علاقه‌مندان نساجی و همچنین مسئولان این باشگاه جای سوال است و این ورزشگاه همچنان شرایط خوبی ندارد.

در همین خصوص ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل زرشکی‌پوشان مازندران به خبرنگار ما گفت: برای من بی‌توجهی مسئولین مازندران، اداره کل ورزش و جوانان، فرمانداری قائمشهر قابل هضم نیست. مگر می شود نساجی مازندران که قطب فوتبال شمال کشور است دو سال بدون ورزشگاه باشد؟ به گفته خود آقایان 67 میلیارد تومان برای چمن این ورزشگاه هزینه شده اما سه ماه است که بدون هیچ برنامه‌ریزی این ورزشگاه به امان خدا رها شده است. نه پیمانکار، نه اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و نه اداره ورزش قائمشهر هیچکس در این خصوص پاسخگو نیست. مدیرکل سابق که رفت. با مدیر جدید صحبت کرده‌ام و شرایط اورژانسی را برایش توضیح دادم. از آن روز تا به الان 12 روز گذشته و هیچ اتفاقی نیفتاده است.

او صحبت های خود را اینطور ادامه داد: در حالی که ورزشگاه هنوز به شکل کامل آماده نشده بود به ما گفتند که باید آنجا بازی کنید و ما هم این کار را انجام دادیم و هر چه که به مسئولین مازندران می گوییم گوش شنوایی ندارند. در فصل تابستان که ما در این زمین بازی کردیم هیچ مشکلی نبود ولی در حال حاضر که فصل پاییز است و زمستان نیز به‌زودی شروع می‌شود این ورزشگاه مشکلاتی دارد که هنوز حل نشده از جمله اینکه جایگاه خبرنگاران ندارد، ورودی و خروجی‌ آن درست نیست، گیت قسمت بانوان راه نیفتاده است و برای این قسمت هنور کاری نکرده‌اند و متاسفانه موتورخانه که مهم‌ترین بخش استادیوم است نیز راه‌اندازی نشده است. دوستان مدعی هستند که 67 میلیارد برای این ورزشگاه هزینه شده، آیا دستگاه‌های نظارتی وجود ندارد که کار این افراد را ارزیابی کند؟

مدیرعامل نساجی که در خصوص شرایط ورزشگاه وطنی ابراز نگرانی می کند، در این باره توضیح داد: اگر به این ورزشگاه رسیدگی نشود از هم میپاشد. باید مورتورخانه‌اش راه بیفتد اما متاسفانه این اتفاق تا به حال نیفتاده است. آیا سازمان بازرسی نباید این موضوع را پیگیری کند؟ در این بین جا دارد از آقای حسینی پور استاندار محترم که به این مسئله ورود کرد تا ورزشگاه آماده شود تشکر کنم. ایشان یکسری کارها را انجام دادند اما پس از آن هیچ اتفاقی نیفتاد. اگر سرما به دمای زیر صفر برسد آن 67 میلیارد هزینه‌ای که مدعی هستند انجام شده سوخت می‌شود و جالب‌تر اینکه هیچکس اهمیت نمی دهد این پول از بیت المال رفته است!

وی در همین رابطه اضافه کرد: من خودم سر 67 میلیارد بحث دارم که آیا واقعا این میزان هزینه شده یا خیر. فکر نمی کنم ساخت زمین چمن این همه آب خورده باشد. در ضمن باشگاه نساجی همکاری خود با وزارت ورزش و جوانان را اعلام کرده و ما گفته ایم که حتی حاضریم هزینه هم بپردازیم اما باز هم هیچ اتفاقی نیفتاد. سه ماه هست که هزینه ها را باشگاه نساجی به عهده گرفته است. اگر زمین آماده نشود و اشکالاتی که سازمان لیگ گرفته برطرف نشود و همچنان تصمیم مبنی بر عدم حضور تماشاگر با توجه به سازمان های ذی صلاح فوتبال و اداره ورزش و جوانان باشد ما دیگر تحمل این را نداریم که همانند دو سال قبل دربه‌در باشیم.

سیف‌الله‌پور در خصوص اردوی نساجی عنوان کرد: تیم به مدت 10 روز یعنی از هشتم تا هفدهم آذر ماه به آنتالیا می رود و آنجا طبق نظر حمید مطهری دو سه بازی انجام می دهد و بعد به ایران می آید، تا قبل از بازی با صنعت نفت هم بازی دوستانه صورت می گیرد و بعد برای دیدار با تیم آبادان آماده خواهیم شد.

مدیرعامل نساجی درباره عملکرد سرمربی این تیم تصریح کرد: خدا را شکر که تیم ما دارای یک مربی باشخصیت و کاربلد است. هر چند هنوز حمید مطهری اول راه است ولی با توجه به حضورش در باشگاه پرسپولیس تجربیات ارزشمندی دارد. خوشبختانه تیم خیلی خوبی داریم. طی صحبتی که اخیرا با ایشان داشتم کاملا از نحوه تمرینات رضایت دارد و متقابلا ما نیز از نحوه کار ایشان راضی هستیم. به امید خدا با حمید مطهری در رقابت های آسیایی که سال آینده تیم نساجی به عنوان نماینده ایران حضور خواهد داشت بتوانیم موفق باشیم. قطعا حمید مطهری در آینده نزدیک حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی که سابقه زیادی در فوتبال دارد درباره شکست تیم ملی ایران مقابل انگلیس افزود: این تلخ‌ترین شکست تیم ملی ایران بود.
تیم ما تغییراتی داشت که مهمترین آنها تغییر سرمربی در آن مقطع حساس بود که به نظرم صلاح نبود سرمربی تیم عوض شود و من این تیم را حق آقای اسکوچیچ می دانستم. در ادامه بازیکن سالاری رخ داد و تیمی که بازیکنان بخواهند برایش تصمیم بگیرند شرایطش بهتر از این نمی شود.

مدیرعامل نساجی تاکید کرد: انتظار باخت را داشتیم اما نه به این شدت. تغییرات عمده ای توسط سرمربی اتفاق افتاد که قابل هضم نبود. کی روش فقط می‌خواست برای سومین مرتبه در جام جهانی حضور داشته باشد و ارنجی به کار برد که تا به حال با آن بازی نکرده بودیم. خدا را شکر میکنم که ولز و آمریکا مساوی شد و همین نتیجه بود که می‌تواند تیم ملی ما را امیدوار نگه دارد. هرچند مردم حالشان خوب نیست و امیدوارم لااقل تیم ملی فوتبال بتواند کمی حالشان را بهتر کند. در پایان باید بگویم با توجه به اینکه فدراسیون لطف داشت و از بنده دعوت کرد و تمام امکانات را فراهم کرده بود من به خاطر گرفتاری هایی که در ایران داشتم برای تماشای بازی های تیم ملی از نزدیک به قطر نرفتم.

سیف‌الله‌پور در خصوص اظهارات کی‌روش درباره انتقاد ایرانیان حاضر در ورزشگاه نیز خاطرنشان کرد: آقای کی‌روش شاید توقع داشته که بعد از خوردن 6 گل مردم تشویقش کنند! تعجب می‌کنم که چنین حرف هایی می‌شنوم. یک هوادار حداقل 100 میلیون تومان به خاطر وطنش هزینه کرده که برود و تیم ملی را تشویق کند و بابت آن عملکرد ضعیف عصبانی بوده و انتقاداتی داشته است. این دلیل نمی شود که آقای سرمربی بیاید و به مردم ما توهین کند! در فدراسیون هیچکس نیست ایشان را بازخواست کند؟

نظر شما