شناسهٔ خبر: 57282156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک:

فوتبال ایران تا این حد با فوتبال انگلیس اختلاف نداشت

رجائیان گفت: انتظارها این بود که با همان تفکر دفاعی آقای کی روش و استفاده از ضد حمله‌ها حداقل به‌تساوی دست پیدا کنیم اما درمجموع استراتژی و ارنج تیم مناسبی برای رویارویی با انگلیس انتخاب نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به اولین دیدار تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی و دلایل شکست در مقابل انگلیس اظهار داشت: اولین موضوع این است که ترکیب تیم آن چیزی نبود که آقای کی روش درباره آن اظهار نظر می کرد و در مصاحبه قبل از بازی عنوان کرده بود که ما حتی شاید بتوانیم انگیس را ببریم.

وی افزود: کی روش ترکیبی که در بازی های دوستانه و در تمرینات کمتر مورد استفاده قرار گرفته بود را در این دیدار حساس و سخت رونمایی کرد و این کار را برای ما مشکل کرد.

این کارشناس و پیشکسوت فوتبال در ادامه گفت: ما می دانستیم که انگلیس تیمی است که از ضربات سر و سانتر از جناحین استفاده می کند و این نقطه قوت فوتبال انگلیسی است لذا استفاده از بازیکنانی که در سر زنی موفق تر هستند مثل کنعانی زادگان یا شجاع خلیل زاده که با قد کوتاه ضربات سر خوبی می زند به ویژه در خط دفاعی بیشتر به تیم ملی کمک می کرد.

رجائیان خاطرنشان کرد: البته برخی معتقدند که هنوز کی روش از ترکیب اصلی رونمایی نکرده است.

مدیرعامل باشگاه آلومینویم افزود: در دیدار مقابل انگلیس در وسط میدان از علی کریمی استفاده شد که مدتی از میادین دور بوده یا روزبه چشمی که در مجموع نسبت به مدل استفاده از بازیکنان اتفاقی که باید برای نتیجه گیری رقم می خورد شکل نگرفت.

وی اظهار داشت: سبک آقای کی روش این است که دفاع می‌کنیم و در ضد حملات گل می‌زنیم، نباید از قدرت تیم انگلیس هم غافل شویم که تیم بسیار خوبی است اما فوتبال ما هم تا این حد با فوتبال انگلیس اختلاف نداشت و انتظارها این بود که با همان تفکر دفاعی آقای کی روش و استفاده از ضد حمله‌ها حداقل به‌تساوی دست پیدا کنیم اما درمجموع استراتژی و ارنج تیم مناسبی برای رویارویی با انگلیس انتخاب نشد.

انتهای پیام/

نظر شما