شناسهٔ خبر: 57267569 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

هلند ۲ - سنگال صفر/ پیروزی لاله‌های نارنجی در ۵ دقیقه

​هلند و سنگال در دومین بازی از گروه نخست رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند که هلندی‌ها به سختی از سد حریف آفریقایی خود گذشتند.

صاحب‌خبر -

دومین بازی از گروه نخست رقابت های جام جهانی 2022 قطر از ساعت 19:30 آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در دیدار دور نخست گروه اول جام جهانی قطر، دو تیم هلند و سنگال برابر هم به میدان رفتند که گزارش زنده این دیدار را در زیر می‌خوانید:

هلند در این دیدار با ترکیب : نوپرت (دروازه‌بان)، ماتیاس دلیخت، ویرجیل فن‌دایک، ناتان آکه، دالی بلیند، دنزل دامفرایز، استفان برگیوس (۷۹- دیوی کلاسن)، فرانکی دیانگ، کودی گاکپو (۹۰- ماترین درون)، وینسنت یانسن (۶۲- ممفیس دپای) و استفان برخواین (۷۹- کوپمینرز) وارد میدان شد.

سنگال نیز با : ادوارد مندی(دروازه‌بان)، کالیدو کولیبالی، ابو سیسه، ادریسا گاناگی، نمپالیس مندی، شیخ کویاته (۷۳- پاپا گی)، بولایه دیا (۶۹- احمد دینگ)، کرپین دیاتا (۷۴- نیکلاس جکسون)، اسماعیلا سار، عبدو دیالو (۶۲- اسماعیل یاکوبز) و یوسف سابالی پا به میدان این مسابقه گذاشت.

*سانتر زیبای دیانگ در دقیقه ۸۵ با ضربه سر گاکپو و اشتباه مندی همراه شد تا گل نخست این بازی توسط لاله‌های نارنجی همراه شد.

*در لحظات پایانی ضدحمله هلندی‌ها با حرکت دپای همراه شد که مندی برگشت داد اما کلاسن در ریباند گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش شیرهای آفریقایی برای به تساوی کشاندن بازی همراه نبود و هلندی‌ها به نخستین برد خود در این جام رسیدند.

در جدول گروه A، اکوادور و هلند به دلیل تفاضل گل با ۳ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند.

نظر شما