شناسهٔ خبر: 57243429 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

ماجرای اعتصاب پرسپولیسی‌ها چه بود؟

ماجرای اعتصاب پرسپولیسی‌ها برمی‌گردد به جریمه ۵ درصدی فصل گذشته که بعد از باخت پرسپولیس به آلومینیوم توسط هیات مدیره وقت اتخاذ شد.

صاحب‌خبر -

ماجرای اعتصاب پرسپولیسی‌ها چه بود؟

بازیکنان پرسپولیس بعد از باخت فصل گذشته مقابل آلومینیوم اراک ۵ درصد از مبالغ قراردادهای خود را با تصمیم هیات مدیره وقت باشگاه جریمه شده بودند که البته بعدها درویش تلاش کرد این جریمه را ببخشد. بازیکنان از مدیرعامل باشگاه خواستند این جریمه بخشیده شود که موافقت شد اما بهرحال صبوری لازم را نداشتند و اتفاق امروز رخ داد که بحث اعتصاب مطرح شد.

در این مورد شنیدیم بازیکنان پرسپولیس ۳۰ درصد از مبالغ قراردادهای خود را هم دریافت کرده اند اما این که چرا اعتراض و اعتصاب کرده اند واقعا جای سوال دارد. بسیاری از آنها در استوری های خود از مردم حمایت می‌کنند اما حاضر نشدند بابت جریمه ۵ درصدی که بخشیده هم شده صبوری کنند.

همان طور که می‌دانید استقلالی ها اعتصاب کرده بودند اما شنیده می‌شود در استقلال دریافتی بازیکنان تفاوتهایی دارد که بعضا زیاد است. این دو تیم دربی تهران را در پیش دارند که حساسیت خاص خود را دارد و پیش بینی می‌شود تا آن زمان اوضاع آرام تر شود و خبری از اعتصاب و اعتراض نباشد.

برچسب‌ها:

نظر شما