شناسهٔ خبر: 57125983 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

کارلوس کی‌روش مسیر دیدیه دشان را انتخاب کرد/ ماجرای لیست ۲۵ نفره و یک ابهام؛ نفر آخر کدام بازیکن است؟

سرمربی تیم ملی احتمالاً تا عصر امروز آخرین نفر حاضر در فهرست تیم ملی را معارفه خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

کارلوس کی‌روش گویا برای نهایی‌کردن فهرست تیم ملی با چند ابهام مواجه شده بود و همین مسئله باعث شد تا سرمربی پرتغالی از حداکثر وقت قانونی تا پایان مهلت فیفا برای اعلام فهرست استفاده کند. سرانجام شب گذشته در حوالی ساعت ۲۳ سایت رسمی فدراسیون فوتبال فهرست بازیکنان تیم ملی برای حضور در جام جهانی را اعلام کرد که یک اتفاق ویژه در فهرست تیم ملی نمایان بود.

سرمربی تیم ملی برخلاف اکثریت کشورهای حاضر در جام جهانی تصمیم گرفت تا از ۲۵ بازیکن برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دعوت به عمل بیاورد. به جز تیم ملی فرانسه، سایر فهرست تیم‌های شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور ۲۶ بازیکن بسته شده اما کی‌روش مسیر دیدیه دشان را در پیش گرفته و تصمیم گرفت تا نام ۲۵ بازیکن را برای سفر به قطر معرفی کند.

کارلوس کی‌روش مسیر دیدیه دشان را انتخاب کرد/ ماجرای لیست ۲۵ نفره و یک ابهام؛ نفر آخر کدام بازیکن است؟

تیم ملی صبح امروز و از دقایقی قبل آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از سفر به قطر آغاز کرده و قرار است عصر امروز شاگردان کارلوس کی‌روش راهی دوحه قطر شوند. فیفا ساعت ۱۹:۳۰ امشب (دوشنبه) را به عنوان آخرین زمان برای اعلام فهرست تیم‌های ملی شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرده و گفته می‌شود که احتمال دارد کی‌روش تا پیش از اتمام مهلت قانونی، فهرست تیم ملی را تکمیل کند.

اللهیار صیادمنش بیست‌وششمین گزینه مورد نظر کارلوس کی‌روش برای حضور در فهرست تیم ملی است. صیادمنش در هفته‌های اخیر در تیم هال‌سیتی دچار مصدومیت شده بود اما توانسته با گذراندن دوره‌های درمانی در آستانه بازگشت به میادین قرار گیرد. کارلوس کی‌روش در حال بررسی آخرین وضعیت صیادمنش است و گفته می‌شود اگر تاییدیه نهایی درباره سلامت پزشکی او به سرمربی تیم ملی اعلام شود، احتمال دارد تا ساعات آینده کی‌روش نام صیادمنش را در فهرست تیم ملی جای بدهد و فهرست تیم را با ۲۶ بازیکن تکمیل کند.

نظر شما