شناسهٔ خبر: 57052005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

جابجایی بیش از ۲میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی ۲ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۷۲۹ تن کالا طی ۷ماهه نخست سالجاری در این استان خبر داد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، تیمورباقری با اشاره به جابجایی این حجم از کالا در قالب ۱۴۴ هزارو ۴۲۱ دستگاه کامیون اظهار داشت:مصالح ساختمانی، سیمان وفرآورده های نفتی  از جمله کالاهای جابجا شده در این مدت است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان های زاهدان ،خاش و زابل به ترتیب بیشترین آمار جابجایی کالا را در ۷ماهه گذشته به خود اختصاص داده اند  ادامه داد:از این میزان کالای جابجاشده، یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۶۲تن کالا درون استانی و ۴۲۹ هزار و۶۶۷تن برون استانی بوده است. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۶۹ شرکت حمل و نقل کالا در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال خدمت رسانی به مردم ورانندگان هستند، تصریح کرد:بیش از ۸هزار ناوگان باری و بیش  از ۹هزار راننده دربخش حمل ونقل باری فعالیت می‌کنند. 

باقری در پایان یادآورشد:مردم و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود در حوزه حمل ونقل را جهت رسیدگی  بصورت شبانه روزی از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان اطلاع دهند.

نظر شما