شناسهٔ خبر: 57046119 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تیموری: نباید تمام تقصیرها را گردن شیمبا و منشا بیندازیم/ نتیجه گرفتن واقعاً سخت شده است

مدافع چپ تیم فوتبال مس رفسنجان به دفاع از عملکرد دو بازیکن خارجی این تیم پرداخت و گفت، انتقادها علیه آنها منطقی نیست.

صاحب‌خبر -

میثم تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد مس کرمان در 11 هفته گذشته و اینکه آنها از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی نداشته‌اند، گفت: قبول داریم که از لحاظ امتیازگیری در حد انتظار ظاهر نشدیم، ولی وضعیت‌مان آنقدر هم بد نیست و تیم ما با تیم‌های بالای جدول فاصله زیادی ندارد. ما در تعطیلات روی نقاط ضعف و قوت‌مان کار می‌کنیم تا در ادامه نتایج بهتری بگیریم. قطعاً اگر غفلت کنیم عقب می‌مانیم و دیگر نباید راحت امتیاز از دست بدهیم.

 

مدافع چپ تیم فوتبال مس رفسنجان در واکنش به انتقادهای صورت‌گرفته از گادوین منشا و لوسیانو پریرا (شیمبا) دو مهاجم خارجی این تیم خاطر نشان کرد: وقتی یک تیم گل می‌زند یا گل می‌خورد همه در آن دخیل هستند و انتقاد از دو مهاجم خارجی ما منطقی نیست. آنها بازیکنان خوبی هستند و در ادامه شرایط را تغییر خواهند داد. ما نباید تمام تقصیرها را گردن شیمبا و منشا بیندازیم.

وی در پاسخ به این پرسش که نظرش در مورد کیفیت فنی بازی‌های لیگ برتر چیست، اظهار داشت: من چند سال است که در لیگ بازی می‌کنم و معتقدم که امسال کیفیت بازی‌ها بالاتر رفته است. شما می‌بینید که اکثر بازی‌ها کم‌گل است و دلیلش این است که کیفیت فنی تیم‌ها بالا رفته و اختلاف فنی بین تیم‌ها کم شده است. لیگ امسال واقعاً لیگ سختی است و نتیجه گرفتن برای هر تیمی چالش‌های خاص خودش را دارد. الان همه تیم‌ها به سختی گل می‌خورند و نتیجه گرفتن واقعاً سخت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما