شناسهٔ خبر: 56880470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر:

بدشانس ترین تیم فوتبال لیگ دسته یک هستیم

قزوین - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه یکی از بدشانس ترین تیمهای این فصل لیگ دسته یک هستیم، عنوان کرد: گلهایی که میخوریم روی اشتباهات سهوی و اتفاق است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی بعد از ظهر دوشنبه در نشست مطبوعاتی پس از بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد: امروز با یکی از پرمهره ترین تیمهای لیگ یک که از لحاظ سبقه حضور در لیگ برتر و همچنین جام باشگاه های آسیا برندی مطرح و تیمی باتجربه است بازی کردیم.

وی با بیان اینکه استقلال خوزستان کادر فنی بسیار خوبی دارد، افزود: بازیکنان ما از لحاظ تاکتیکی خود را به حریف دیکته کردند و در نیمه دوم یک بازی یک طرفه و برتر داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین ادامه داد: موقعیت هایی که نصیب استقلال خوزستان شد روی اشتباهات فردی ما بود و در بحث فنی قالب بودیم.

وی با بیان اینکه یکی از بدشانس ترین تیمهای این فصل لیگ دسته یک هستیم، عنوان کرد: پس از باخت در بازی قبلی که روی عدم تمرکز و اشتباهات بود توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم.

دقیقی با تاکید بر اینکه عملکرد ما نشان می دهد کار خود را خوب انجام داده ایم اضافه کرد: تیم خیلی خوبی هستیم و باید بپذیریم شمس آذر در دومین فصل حضور خود عملکرد خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: هر بازی یک فینال است و نباید مغرور شویم و باید انگیزه و توان مضاعف داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین با بیان اینکه گلهایی که میخوریم روی اشتباهات سهوی و اتفاقات عجیب و غریب است ادامه داد: از نظر مهره و بازیکن دستمان خالی است و امیدواریم زودتر بازیکنان مصدوم به تیم برسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چشم انتظار حضور مسئولین استان در ورزشگاه هستیم و مطمیئناً با حمایت از این تیم می توانیم نتایج خیلی بهتری کسب کنیم.

نظر شما