شناسهٔ خبر: 56515421 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

پرسپولیس تهران روز جمعه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان مهمان سپاهان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس تهران روز جمعه_پانزدهم مهرماه_ از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان مهمان سپاهان اصفهان خواهد بود.
شاگردان یحیی گل محمدی با توجه به لغزش هفته گذشته مقابل تراکتور برای حفظ جایگاهشان در جدول و ایجاد اختلاف با آبی‌های پایتخت، قصد دارند سه امتیاز حیاتی این دیدار را کسب کنند. امید عالیشاه و شیخ دیاباته همچنان غایبان اردوی سرخ پوشان در اصفهان هستند.

دروازه به نام علی بیرو است

یحیی گل محمدی از ابتدای لیگ بیست و دوم علیرضا بیرانوند را در خط دروازه تیمش قرار داده است و علی رغم مصدومیت جزیی در مقابل تراکتور هم به گلر ملی پوش خودش بازی داد تا برای تقابل با زرد پوشان اصفهان هم بیرو را یکی از نفرات اصلی پرسپولیس بدانیم.

به ترکیب برنده دست نمی‌زنند

کادر فنی پرسپولیس در هفت دیدار گذشته خودش از زوج گئورگی ولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی در پست مدافع میانی استفاده کرده که در پوشش دهی فضا و مهار مهاجمان حریف عملکرد بی نقصی داشته اند و فرشاد فرجی را بیشتر به صورت یار تعویضی راهی میدان کرده‌اند و با این تفاسیر روز جمعه این دو مدافع باز هم در ترکیب اصلی قرار دارند.
دانیال اسماعیلی فر به عنوان مدافع راست و علی نعمتی به عنوان مدافع چپ زوج موفق قرمز پوشان در کناره‌های زمین هستند و با اینکه گل محمدی سیامک نعمتی و وحدت هنانوف را هم در اختیار دارد به احتمال زیاد مقابل مورایس هم اسماعیلی فر و نعمتی را در ترکیب اصلی قرار دهد

فانتزی بازها در میانه میدان‌اند

قرمز پوشان پایتخت در خط هافبک خودشان با حضور میلاد سرلک و سروش رفیعی سبک بازی هجومی شان را به خوبی پیاده می‌کنند و با توجه به عملکرد موفق این زوج در هفت بازی گذشته بعید به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی در این پست تغییری ایجاد کند و همچنان کامیابی نیا و سایر هافبک‌های خودش را به صورت یار تعویضی بازی دهد. ناگفته نماند در خط وینگر به احتمال فراوان باز هم شاهد حضور سعید صادقی و مهدی ترابی را باشیم و علی رغم برگشتن وحید امیری به میادین از این جهت که آمادگی این بازیکن افزایش پیدا کند وی را به صورت یار تعویضی در بازی مشاهده کنیم

خط آتشین در اختیار لوکادیا

با توجه به اینکه سه امیتاز این دیدار برای هر دوتیم حیاتی محسوب می‌شود بدون تردید پرسپولیس قصد ندارد با وجود یورگن لوکادیا در خط حمله بازی دفاعی از خودش نشان دهد و این مهاجم هلندی به عنوان بازیکن اصلی برای تیم خودش به میدان می‌رود و به احتمال زیاد مهدی عبدی زوج وی را تشکیل دهد


ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

علیرضا بیرانوند، گئورگی ولسیانی، مرتضی پور علی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، یورگن لوکادیا و مهدی عبدی.

نظر شما