شناسهٔ خبر: 56515283 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ماجرای درگیری در اهواز به روایت باشگاه سایپا؛ بابازاده: استقلال خوزستان حقایق را وارونه جلوه داد

مدیر رسانه ای تیم سایپا به تشریح جزئیات درگیری در بازی با استقلال خوزستان پرداخت‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های استقلال خوزستان و سایپا روز گذشته از هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در جریان این دیدار درگیری برخی هواداران و اعضای تیم استقلال خوزستان با محمود فکری و برخی عوامل تیم سایپا حاشیه‌های زیادی ایجاد کرد و حتی تصاویری از درگیری سرمربی سایپا با فرشاد بختیاری زاده، مربی تیم حریف منتشر شده است.

امیرحسین بابازاده، مدیر رسانه‌ای تیم سایپا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درمورد حواشی این مسابقه اظهار داشت: این بازی قرار بود بدون تماشاگر برگزار شود اما حدود ۲۰۰-۳۰۰ نفر که قیافه آنها نیز چندان به هواداران عادی فوتبال شباهت نداشت، در ورزشگاه غدیر اهواز حضور داشتند. در این وضعیت در شرایطی که نیروی انتظامی نیز در ورزشگاه حضور نداشت، ناظر بازی دستور به شروع بازی داد که این موضوع یک تخلف است‌. این ناظر رو به سمت مسئول ورزشگاه، علامت سلام نظامی نشان می‌داد و می‌گفت نیروهای انتظامی کجا هستند؟ در نهایت دقیقه ۱۰، حدود پنج نفر از  عوامل انتظامی وارد ورزشگاه شدند.

وی ادامه داد: اعضای تیم استقلال خوزستان حقایق را برعکس جلوه می‌دهند‌‌. نمی‌گویم درگیری ایجاد نشد اما باید دید مسببان آن چه افرادی بودند‌. فقط خبر و عکس درگیری محمود فکری با مربی استقلال خوزستان منتشر شده اما اصغر نصیری، بازیکن ما هم در این درگیری‌ها دچار جراحت شد به شکلی که سر وی چهار بخیه خورد‌. 

 

 

مدیر رسانه‌ای تیم سایپا خاطرنشان کرد: هواداران استقلال خوزستان را پشت نیمکت تیم ما نشاندند. محمود فکری و برخی از اعضای دیگر تیم ما نیز به دلیل محرومیت پشت نیمکت سایپا نشسته بودند. هر زمان سرمربی ما شروع به دستور تاکتیکی دادن می‌کرد، این طرفداران شروع به فحاشی و اهانت می‌کردند.

بابازاده خاطرنشان کرد: پس از اتمام بازی نیز با سنگ، چوب و ... به اعضای تیم ما حمله کردند و وضعیت عجیب و غریبی راه افتاد. ۲۰۰_۳۰۰ نفر از هواداران و عوامل تیم حریف به ۵_۶ نفر از اعضای تیم سایپا حمله کردند. در این شلوغی‌ها سرمربی ما هم با مربی حریف درگیر شد. این افرادی که درگیری‌ها را شروع کردند بیشتر به اراذل شباهت داشتند تا هوادار فوتبال. مشخص بود آنها را با ترفندی به ورزشگاه آورده بودند تا اگر نتیجه نگرفتند، داستان درست کنند. تا وقتی بازی جریان داشت اتفاق خاصی به جز اهانت این افراد به اعضای تیم ما نیفتاد اما پس از اتمام مسابقه درگیری را شروع کرده و به سمت فکری و عوامل تیم ما هجوم آوردند.

وی ادامه داد: استقلال خوزستان ۱۸۰ درجه موضوع را وارونه جلوه داد. این عکس‌ها را منتشر کردند تا بگویند ما مقصر بودیم در حالیکه وقتی نتیجه خوبی گرفته ایم دلیلی نداشت چنین کاری بکنیم. شک نکنید بابت این اتفاقات شکایت خواهیم کرد‌‌.

پایان پیام

نظر شما