شناسهٔ خبر: 56515167 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

فال امروز؛ فال روزانه شخصی ۱۵ مهر

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود فال روزانه را بخوانید.

صاحب‌خبر -
  • فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۵ مهر:
  • فال روزانه متولدین فروردین
  •  فال روزانه متولدین اردیبهشت
  • فال امروز متولدین خرداد
  • فال روزانه متولدین تیر
  • فال فردا متولدین مرداد
  • فال امروز متولدین شهریور
  • طالع بینی روزانه متولدین مهر
  • فال روزانه متولدین آبان
  • فال روزانه متولدین آذر
  • فال روز متولدین دی
  • فال متولدین بهمن
  • فال روزانه متولدین اسفند

به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۵ مهر:

فال روز تولد : از آنجا که امروز روز شماست، با انرژی زیادی از خواب بیدار می شود. اجازه ندهید هیچ کس این حس مثبت را از شما بگیرد. برخی چیزها در زندگی تان وجود دارند که آزارتان می دهند، مانند خاطرات تلخ گذشته یا وجود برخی افراد در زندگیتان. از همین امروز آنها را از زندگی تان دور کنید تا فضا برای اتفاقات خوب باز شودگاهی اوقات این ما هستیم که در زندگی خود تغییراتی ایجاد می کنیم و گاه زندگی و سرنوشت است که بر ما حکمرانی می کند. امروز از آن روزهایی است که شما می توانید سرنوشت خود را آنطور که دلتان می خواهد رقم بزنید پس درنگ نکنید و به دنبال آرزوهای قلبی تان بروید. فصل پاییز زمان ایجاد تغییرات اساسی در زندگی تان است، پس جسور باشید و به زندگی تان هیجان دهید.

فال روزانه متولدین فروردین

عشق در چنین روزی برای شما معجزه خواهد کرد به طوری که با عشق همه چیز برای شما زیبا و جذاب به نظر می رسد. عشق در دل شما ریشه کرده و هر چه بیشتر این احساس را با اطرافیان تان تقسیم کنید، خشنودی و رضایت بیشتری به دست خواهید آورد. پس این احساس را به سادگی از دست ندهید. بر سر یک دوراهی گیر کرده اید، نمی دانید با عقل یا منطق تان تصمیم بگیرید. در این شرایط آنچه می تواند شما را به راه درست هدایت کند، منطق تان است. پس سعی کنید دور احساسات تان را خط بکشید. هدف هایی که در سر دارید، در چند قدمی شما قرار دارد، کافی است دست تان را دراز کنید و به آنها چنگ بزنید. همین حالا زندگی را زندگی کنید. اوضاع طوری پیش خواهد رفت که غرق در شادی می شود. شما شادی تان را با دیگران قسمت می کنید. یادتان باشد که حالا فرصت انتخاب دارید، کاری کنید که دل تان می خواهد نه آنچه دیگران توقع دارند. شخصی برای تان کاری انجام داده، یادتان باشد خوب و شایسته از او تشکر و قدردانی کنید.

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

دوستی را از خود رنجانده اید اما نگران نباشید زیرا همیشه راهی برای بازگشت پیدا می شود. با غرور و خودخواهی هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد پس بهتر است هر چه زودتر این احساس را از خود دور کنید و برای معذرت خواهی پیش قدم شوید. در محیط کار احساس خستگی و کسالت می کنید، اگر فکر می کنید که زمان ایجاد تغییرات است، به دنبال آن باشید. از محیط کار خود آغاز کنید. به دنبال شغلی باشید که حس خشنودی بیشتری به شما می دهد. توانایی های شما بالاست پس تلاش خود را برای بهترین ها بکنید. شخصی که منتظرش هستید به سراغ تان خواهد آمد و کارها همانطور که می‌خواهید پیش خواهد رفت. حواس‌تان باشد کاملا حرفه ای عمل کنید و مسائل احساسی را با کار قاطی نکنید. این روزها به شخصی بیش از گذشته نزدیک شده اید از این روزهای زندگی‌تان لذت ببرید، دائم منتظر آینده نباشید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز مجبورید که تصمیمات زیادی بگیرید. در این شرایط تا می توانید به عقل و منطق تکیه کنید و گرنه به اشتباه می روید. هر چه بیشتر دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، ایده های سازنده تر بیشتری نیز از آنها دریافت خواهید کرد که در پیشرفت کاری تان نیز موثر خواهد بود. احساس می کنید که فردی روی مخ تان است. در این شرایط به جای بی تفاوتی بهتر است که به او جوابی دهید. در این صورت هم شما و هم طرف مقابل تان از این برزخ رها می شوید. در مورد کاری که به تازگی انجام داده اید کمی صبر و تحمل نشان بدهید. به تازگی با تغییرات سریع و بالا و پایین های زیاد روبرو می شوید، نگران نشوید و فقط سعی کنید میزان استراحت شما به اندازه کافی باشد. اتفاقی که مدت هاست منتظر افتادنش هستید همین روزها رخ می دهد، کافیست کمی صبورتر باشید.

فال روزانه متولدین تیر

شما مانند کبک سرتان را در برف فرو برده اید. چرا دوست دارید هم خودتان و هم دیگران را گول بزنید و به همه ثابت کنید که دانای کل هستید در صورتی که آنقدرها هم که فکر می کنید نمی دانید؟ بهتر است سلاح های خود را زمین بگذارید و به جای جنگیدن، صلح کنید. کلید موفقیت شما در شنیدن است، پس کمی سکوت اختیار کنید و به حرف های طرف مقابل تان هم گوش دهید. مطمئنا پشیمان نخواهید شد. سفری کوتاه در پیش دارید. این سفر تغییرات اساسی را به خصوص در روابط عاطفی در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. در حال حاضر تمرکز بر روی مسائل مربوط به اعضای خانواده تان برای شما در اولویت قرار دارد، لازم است که انرژی عاطفی و اوقات فراغت خود را فقط به خانواده اختصاص دهید. در مورد یک مسئله کاری یا تحصیلی شما از آمادگی کافی برای رفع سوتفاهم برخوردارید.

فال فردا متولدین مرداد

به خاطر کابوس های دیشب تان امروز صبح حال خوشی ندارید، بنابراین از همین حالا مراقب رفتارهایتان باشید تا مبادا کنترل شما را به دست گیرند و پشیمانی به سراغ تان آورند. به دنبال ریشه احساسات خود باشید. اگر احساس می کنید که باید تغییراتی به شرایط خود بدهید، معطل نکنید. کلید موفقیت شما اعتدال است. اخیرا رابطه عاطفی شما دچار یکنواختی شده است. پیشنهاد می کنیم که هیزم آتش عشق تان را زیادتر کنید. به عنوان مثال در بیرون از خانه با یکدیگر قراری بگذارید و کارهایی را که شما را به هیجان وا می دارد، انجام دهید. به زودی خبری خوش در راه است. در رابطه عاطفی تان ابراز محبت کنید و دوست داشتن را به زبان بیاورید. از اشتباه شخصی که برایتان مهم است بگذرید و بیشتر از این خودتان و او را عذاب ندهید. اوقات تلخ و شیرینی را در پیش رو دارید، به یاد داشته باشید که اعمال و رفتارتان صدای بلندتر و رساتری از سخنانتان دارند.

فال امروز متولدین شهریور

امروز زمین و زمان به شما لبخند می زند، از این حس مثبت خود استفاده کنید و به کارهای عقب مانده خود سرو سامانی دهید یا حتی اگر به فکر یک جلسه برای بستن قراردادی هستید، درنگ نکنید. فقط یادتان باشد که یک حرکت معمولی مانند یک لبخند، می تواند همه چیز را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد. حال که در شرایط خوبی به سر می برید، دوستان و اقوام خود را فراموش نکنید و اگر به کمک و حمایت شما احتیاج دارند، تنهایشان نگذارید. به زودی توسط دوستی به دیدارتان می آید و شما را سورپرایز می کند. برای انجام کاری احتیاج به کسب یک مجوز دارید، به راحتی راه حل را پیدا می‌کنید. در مورد یک مسئله حواس‌تان باشد آب ریخت روی زمین دوباره به لیوان بر نمی گردد. شما برای اتفاق افتاده کاری از دستتان بر نمی‌آید بیهوده آن را هزار بار مرور نکنید، بگذرید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

زمان آن است که به خود و اطرافیان تان اعتماد کنید و چشم هایتان را به روی واقعیت بگشایید. اگر به فکر ایجاد تغییراتی در زندگی خود هستید، نگرانی را کنار بگذارید و قدم اول را بردارید زیرا همه چیز به نفع شما پیش خواهد رفت. در این راه مشورت دیگران می تواند شما را سریع تر به هدف تان برساند. شما می خواهید در مورد رابطه عاطفی خود تصمیمی بگیرید اما خاطرات گذشته و ترس از آینده مانع شما می شود، بهتر است در زمان حال زندگی کنید و آنچه ندای دلتان می گوید را انجام دهید. در مورد نیت تان به طرف مقابل فرصت بدهید تا خوب فکر کند و تصمیم بگیرد، دائم به پروپایش نپیچید کارها را خراب تر می کنید. برای حل مشکلی کاری یا تحصیلی به جایی یا شخصی مراجعه می‌کنید که درست نیست و فقط دلسردتر می‌شوید، کمی از مشکل فاصله بگیرید و از دور تر ب آن نگاه کنید.

فال روزانه متولدین آبان

اگر چه فرد صبوری نیستید اما به ناچار در این شرایط قرار گرفته و یاد گرفته اید که «گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی» چقدر صحت دارد. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید. از طرفی دوست دارید به این میهمانی بروید زیرا فرد مورد علاقه تان نیز در آنجا حضور دارد، اما از طرف دیگر حوصله شلوغی را ندارید. پیشنهاد ما این است که در این مهمانی شرکت کنید زیرا جذابیت شما آنقدر زیاد خواهد بود که افراد بسیاری را تحت تاثیر خود قرار داده و دل معشوقه تان را نیز به دست خواهید آورد. هم به خودتان و هم به شخصی که به تازگی وارد زندگی تان شده فرصت تازه بدهید. قرار بوده برای شخصی کاری انجام بدهید که کلا فراموش کرده‌اید، حواستان را جمع کنید و ناخواسته و با سهل انگاری دیگران را نرنجانید. دست به کاری می زنید که موفقیت چشمگیری به همراه دارد.

فال روزانه متولدین آذر

در حال حاضر رضایت شخصی چیزی است که شما باید آن را در اولیت زندگی خود قرار دهید. اگر احتیاج به حمایت دیگران دارید، خجالت را کنار بگذارید و از دیگران درخواست کمک کنید. هر چه باری که بر دوش شماست کمتر شود، احساس سبکی و راحتی بیشتری خواهید کرد و فضای بیشتری برای اتفاقات جدید فراهم خواهد شد. نگران رابطه عاطفی خود نباشید زیرا به زودی مانند درختی شکوفه می دهد و شما از عطر آن سرمست می شوید. تحت هر شرایطی اعتدال را فراموش نکنید. بدون سعی و کوشش راه به جایی نخواهید برد. خودتان آینده تان را بسازید تا از بلا و مشکلات رها شوید. برای رسیدن به خواسته تان ناامید نشوید، حالا وقت عقب نشینی نیست. با افراد جدیدی آشنا خواهید شد، گذشته را مرور نکنید و آشنایان جدید را با چوب گذشته ها نزنید.

فال روز متولدین دی

آیا از وضعیت کنونی تان راضی هستید؟ تنها چیزی که امروز باید تمرکزتان را بر آن بگذارید، مرزها و محدودیت های زندگی تان است. بهتر است کمی در خلوت خود به این موضوع بیاندیشید. اکنون زمانی است که باید با خودتان روراست باشید. سلامت جسمی و روحی و ارتباطات شما با دیگران همگی وابسته به چیزهایی است که شما برای زندگی خودتان تعریف می کنید. اگر «نه» گفتن را بلد نیستید، از همین امروز تمرین کنید. شما هنوز درگیر رابطه عاطفی گذشته خود هستید، بهتر است به دنبال راهی برای رهایی از آن باشید. هدف خود را تغییر کنید و با اراده ای قوی به سمت آنچه ندای قلب تان می گوید، حرکت کنید. تصمیم گیری هایی دشوار و تعیین کننده در انتظارتان هستند که باید بعد از سبکُ سنگین کردن جوانب امر و دقت فراوان به آنها بپردازید تا بعدا پشیمان نشوید، از هرگونه شتاب زدگی در این رابطه خودداری کنید. توقع تان را از روزگار کم کنید، هیچ کس بی دردسر به آن چه که می خواهد نرسیده.

فال متولدین بهمن

همه ما نقطه ضعف هایی داریم که باید آنها را قبول کنیم. امروز هم بد نیست به خودتان با دقت بیشتری نگاه کنید و ذره بین را به جای دیگران روی خودتان قرار دهید. شما اخیرا چشم هایتان را به روی حقیقت بسته اید و نمی خواهید شرایط اطراف تان را آنگونه که هست، ببینید. اما بهتر است هر چه زودتر چشم هایتان را باز کنید و با واقعیت روبه رو شوید. به دنبال آنچه ذهن و روح تان را خشنود و راضی می کند، بروید و به نظرات و انتقادهای دیگران هم توجهی نشان ندهید. اگر در رابطه عاطفی شما مشکلی وجود دارد که آزارتان می دهد، به جای پنهان کاری آن را با شریک زندگی تان در میان بگذارید. تلفنی یک خبر خوب به شما داده می‌شود که بسیار خوشحال و به روند کاری امیدوارتان می‌کند. تغییری در محیط اطرافتان به وقوع می پیوندد که باعث می‌شود طرز نگرش‌تان به زندگی متحول شود. به یاد داشته باشید که گاهی گذشت زمان بهترین راه حل مشکلات است. به طرف مقابلتان فرصت بدهید.

فال روزانه متولدین اسفند

مدتی است که مانند قبل شاد و سرحال نیستید. شاید از اتفاقاتی که در گذشته برایتان افتاده و هنوز ذهن شما را درگیر کرده است، غمگین هستید. اجازه ندهید سایه گذشته روی زندگی کنونی شما بیافتد و شما را از لذت کنونی دور نگه دارد. با این احساسات خود بجنگید و آنها را ریشه یابی و بهترین راه حل را پیدا کنید. به فکر ایجاد تغییراتی در رابطه عاطفی خود هستید اما خاطره ای در گذشته مانع از پیشرفت شما می شود. گذشته را رها کنید و برای آینده ای روشن قدم بردارید. به زودی یکی از گره های زندگی تان باز می شود و شما حس آرامش را تجربه خواهید کرد. در مورد مسئله ای که برایتان مهم است اصرار بیش از حد به دیگران نکنید. خودتان را خسته می‌کنید و دیگران هم کم کم از شما فاصله می گیرند، پی راه دیگری باشید. یک ورزش ساده را روزانه انجام بدهید، هم به جسمتان کمک می کنید و هم روحیه تان بهتر می شود. پیغامی که منتظرش هستید دریافت می کنید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید

منبع: tasvirezendegi

برچسب‌ها:

نظر شما