شناسهٔ خبر: 56515092 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

سپاهان- پرسپولیس؛ ال‌کلاسیکوی وطنی با چاشنی هیجان

ال‌کلاسیکوی ایرانی در لیگ برتر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرونده بازی های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان بسته می شود، جایی که پرسپولیس در دیداری خارج از خانه به مصاف سپاهان می رود تا هیجان در بازی های این هفته به اوج برسد.

پرسپولیس که هنوز در بهت شکست در استادیوم آزادی برابر تراکتور است در حالی راهی اصفهان شده که بدون شک پیروزی در این دیدار می تواند خاطرات تلخ بازی برابر شاگردان قربان بردیف را برای این تیم و هوادارانش کمرنگ کرده تا قرمزها بتوانند همچنان به صدرنشینی در لیگ ادامه دهند.

در آن سوی میدان شاگردان ژوزه مورایس که در هفته قبل با کامبک برابر هوادار توانستند به پیروزی شیرین در خارج از خانه دست پیدا کنند امیدوار هستند با ادامه روند خوب خود به صدر جدول نزدیک تر شوند. با این شرایط می توان گفت هر دو تیم برای پیروزی و موفقیت از انگیزه های ویژه برخوردار هستند و این موضوع می تواند جذابیت های این دیدار همیشه حساس را دوچندان کند.

یکی از نکات ویژه تقابل امشب بین سپاهان و پرسپولیس در اصفهان بدون شک می تواند تقابل چهره های چون رامین رضاییان در سپاهان، گئورگی گولیسانی، سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی فر در پرسپولیس باشد، بازیکنانی که در این دیدار باید برابر تیم های سابق خود قرار بگیرند که این اتفاق می تواند بخش جالب توجهی از ال کلاسیکوی وطنی باشد.

پرسپولیسی ها در این دیدار امید عالیشاه و شیخ دیاباته را مثل چند هفته اخیر به علت مصدومیت در اختیار ندارند. این در شرایطی است که از اردوی سپاهان در اصفهان خبر می رسد که مانوئل فرناندز هافبک 36 ساله و پرتغالی به علت مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داده و نمی تواند در بازی مهم تیمش برابر پرسپولیس در ترکیب اصفهانی ها به میدان برود.

دیدار سپاهان و پرسپولیس امشب ساعت 20 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود. طبق اعلام مسئولان کمیته داوران فدراسیون فوتبال، امیر عرب براقی، محمدرضا ابوالفضلی، حسین مرادی و یاسر همرنگ تیم داوری این دیدار را تشکیل می دهند.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟
2 0

نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما