شناسهٔ خبر: 56514607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشورهای داعیه‌دار دفاع از مردم، چرا دم از رفع تحریم‌ها نمی‌زنند/ دشمن در حوادث اخیر همانند قبل شکست خورد

دبیرکل اسبق جامعه اسلامی دانشجویان کشور گفت: نباید فراموش کرد که در این سال‌هایی که دشمن مردم ایران را تحریم کرده بود صدایی از هیچ یک از این کشورهای که الان مدعی دفاع از مردم هستند بیرون نیامد، چرا این کشورها از رفع‌ تحریم‌ها حرفی نمی‌زنند.

صاحب‌خبر -

حسین اخگرپور دبیرکل اسبق جامعه اسلامی دانشجویان کشور و کارشناس مسائل فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران در خصوص ناآرامی‌های اخیر کشور اظهار کرد: دشمن از ابتدای انقلاب به روش‌های مختلف در دشمنی خود را نسبت به مردم عزیزمان و انقلاب اسلامی به حداکثر رساند و وقتی از جنگ سخت، تحریم‌های اقتصادی، ترور دانشمندان ناامید شد و نتیجه نگرفت و  سستی در اراده مردم در دفاع از انقلاب مشاهده نکرد سناریوی آشوب‌های خیابانی را برای تلافی شکست‌هایی قبلیش به کار گرفت.

وی با اشاره به موثر بودن فضای مجازی در آشوب‌های اخیر گفت: در جنگ ترکیبی که دشمن علیه ایران اسلامی ایجاد کرده است فضای مجازی نقش قابل قبول و توجهی را ایفا می کند، علاوه بر هماهنگی بین اغتشاشگران و آموزش‌های ساخت ابزار خشونت‌آفرین به نسل جوان، در ایجاد تشنج از همان ابتدای فوت خانم امینی فضای مجازی به کار دشمن آمد.

دبیرکل اسبق جامعه اسلامی دانشجویان کشور بیان کرد: در حوادث اخیر ابتدا معاندین با تمرکز بر فوت خانم مهسا امینی اقدام به تحریک مردم برای به میدان آوردن آن‌ها کردند که در این مرحله تجمعاتی در کشور شکل گرفت و خداروشکر خیلی سریع در این مرحله با بصیرت مردم تجمعات کم شد و دشمن در این مرحله با شکست روبه رو شد.

اخگرپور ادامه داد: به کارگیری سلبریتی‌ها، استفاده از جریانات تروریستی مانند منافقین و کومله و دمکرات و جریانات تجزیه طلب و همچنین کمک گرفتن از معاندین داخلی و خارجی از اقدامات صورت گرفته توسط دشمن در این ایام بود.

وی ضمن بیان اینکه دشمن توان خود را به کار گرفت تا جنگ خیابانی ایجاد کند، گفت: دشمن در ادامه با شروع دانشگاه ها و مدارس سعی کرد با تهیج فضا آشوب ها را به دانشگاه‌ها بکشاند که تعدادی از دانشجویان در برخی دانشگاه ها تجمع کردند که در این مرحله نیز تجمعات روند نزولی داشته و پس از چند روز تعداد تجمعات حداقلی و در نهایت به صفر رسید.

دبیرکل اسبق جامعه اسلامی دانشجویان کشور با اشاره به حضور گسترده مردم در محکومیت اغتشاشات اخیر اظهار کرد: در این بین مردم بابصیرت کشور عزیزمان با حضور در صحنه و تشکیل اجتماعات مختلف این ناآرامی ها و آشوب ها را محکوم و به دشمن ثابت کردند هنوز ملت ایران پای انقلاب و آرمان‌های امام راحل باقی مانده و هیچ وقت به اجازه ناامن کردن کشور را نمی‌دهند.

اخگرپور افزود: دشمن فوت خانم امینی را بهانه‌ای برای بروز دشمنی خود کرده بود و اگر این اتفاق هم نمی افتاد قطعا بهانه دیگری می ساختند.

وی خاطر نشان کرد: مردم باید مانند همیشه اجازه سوء استفاده دشمن را ندهند، دشمن با پروژه‌های مانند کشته سازی، به کارگیری افرادی سابقه دار و آتش زدن سطل زباله در کوچه‌ها و... سعی در روشن ماندن شعله آشوب ها را داد، که لازم است با هوشیاری و بصیرت کامل به فضا سازی های ایجاد شده در شبکه‌های اجتماعی بی توجه باشند.

دبیرکل اسبق جامعه اسلامی دانشجویان کشور با اشاره به اینکه خیلی از کشورها به دروغ خود را مدافع ملت ایران معرفی می‌کنند، بیان کرد: نباید فراموش کرد که در این سال‌هایی که دشمن مردم ایران را تحریم کرده بود صدایی از هیچ یک از این کشورهای که الان مدعی دفاع از مردم هستند بیرون نیامد، چرا این کشورها از رفع‌ تحریم‌ها حرفی نمی‌زنند.

اخگرپور در پایان تاکید کرد: اگر در کشور به مشکلی برخورد کنیم این توان را داریم که به طور کامل آن را بر طرف کنیم لذا هیچ وقت اجازه دخالت و سوأ استفاده دشمن را نخواهیم داد و ملت ایران هم با بصرت کافی و حضور همیشگی در صحنه دفاع از کشور و انقلاب این را ثابت کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما