شناسهٔ خبر: 56514317 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امروز چاره‌ای جز پیشرفت نداریم/ گره کشور، راه‌اندازی و به کارگیری توان علمی در اقتصاد است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: غرب اجازه پیشرفت را به ما نخواهد داد و حتی با برجام و نظایر آن ما همواره را در تحریم قرار خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار اصغر عباسقلی زاده پنجشنبه در رویداد ملی «تا ثریا» در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی اظهار داشت: در کشور دو نیاز اساسی داریم، یکی رفع نیازها برای حل مشکلات درون کشوری از ساده ترین تا پیچیده‌ترین موارد و دیگری صادرات کالا برای ارزآوری است.

وی ادامه داد: حمایت از نخبگان در همه زمینه‌ها و عرصه‌های این فرآیند حلقه مفقوده بین نخبگان و تجاری سازی محصولات فناور از سوی مسئولان است که با حل آن می تواند زمینه ساز پیشرفت در همه زمینه ها شود چون غرب اجازه پیشرفت را به ما نخواهد داد و حتی با برجام و نظایر آن ما همواره را در تحریم قرار خواهد داد.

فرمانده سپاه عاشورا تأکید کرد: غرب به بهانه های مختلف مانع از پیشرفت ما در راستای اهداف انقلاب در همه ابعاد و حوزه هاست و به همین دلیل چاره ای جز این نداریم که روی پای خود بایستیم و این تکلیف و فرمان الهی و هم حاصل تجربه های متعدد تاریخی و انقلاب اسلامی است و برای تحقق این مهم نیازمند نخبگان و اندیشمندان هستیم.

وی گفت: ما در دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که می‌توانیم روی پای خود بایستیم و در مقابل همه مستکبران عالم ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/ ۶۰۰۳۶

نظر شما