شناسهٔ خبر: 56513639 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت‌الاسلام حاجتی:

ثمره مجاهدت‌های شهید همدانی برپایی پرچم شیعه در جهان است/ جهاد تبیین بزرگ‌ترین جهاد عصر ما است

همدان-امام جمعه موقت اهواز گفت: امروز ثمره مجاهدت‌های حاج حسین همدانی و یاران شهیدش برپایی پرچم شیعه در سراسر جهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،حجت‌الاسلام احمدرضا حاجتی در بیست و هفتمین مجمع فرماندهان، مسئولین و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان که در سالن انصار برگزار شد، اظهار کرد: این مجالس و برگزاری این مجالس وظیفه شرعی است چراکه مردانی از جنس سردار همدانی‌ها و شما شهدای زنده، مجاهدانه در راه خدا ایستادند.

وی با بیان روایتی از امام معصوم مبنی بر اینکه اگر دیدید امامی، امام‌زاده‌ای در دسترس شما برای زیارت نیست صلحایی از شیعیان ما را زیارت کنید که ثواب زیارت ما را به شما می‌دهند، گفت: برخی از این شهدا از بعضی از امامزادگان مقامشان بالاتر است.

امام جمعه موقت اهواز  گفت: بعضی از افرادی که در این جلسه حاضر هستند شهید زنده هستند و وظیفه سنگینی بر دوش شما است و آن این است که حقایق را برای نسل زنده بازگو کنند.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری اين مجالس ابراز کرد: این مجلس و این محفل از مجالس شاخص است و از همان جلساتی است که امام صادق(ع) فرمود به اینگونه جلسات علاقه دارم.

حاجتی با بیان اینکه امروز بزرگ‌ترین مجالس عزاداری اباعبدالله(ع) به برکت حضور حاج حسین همدانی ، سردار سلیمانی و دیگر شهدا است، عنوان کرد: امروز ثمره مجاهدت‌های حاج حسین همدانی و یاران شهیدش برپایی پرچم شیعه در سراسر جهان است.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) در رابطه با آخرالزمان تاکید کرد: ایشان می‌فرماید شیعیان ما باید در آخرالزمان دعای غریق بخوانند چرا که آخر الزمان خیلی سخت است و آن‌زمان دعای غریق بخوانید تا در این فتنه‌های آخرالزمان نجات پیدا کنید.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه یک نویسنده غربی می گوید صدای آیت الله خمینی (ره) برای مردم ایران حکم صدای خدا را داشت،‌ تاکید کرد: ما باید به هرکس رسیدیم صدای امام را منتقل کنیم.

*خط یاران حج حسین همدانی، خط تواصی به صبر و جهاد تبیین است

وی با تاکید بر لزوم پیروی از بیانات رهبری در این دوران گفت: بنابر توصیه‌های رهبری خطی که باید یاران حاج حسین در پیش بگیرند خط تواصی به صبر و جهاد تبیین است.

حاجتی با بیان اینکه اگر ما فکر کرده‌ایم بعد از انقلاب فتنه‌های دشمن تمام شده اشتباه فکر کرده‌ایم، تصریح کرد: سه روز بعد از انقلاب غائله کردستان به وجود آمد و ۲۶ شهر آنجا سقوط کرد هرچند با تلاش مردم و رزمندگان این شهرها بازپس گرفته شد.

وی با اشاره به داستان طبس و قضیه سلمان رشدی گفت: توطئه‌‌ها علیه کشور ادامه دارد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به توطئه‌‌های صدام، فتنه سال ۸۸ و فتنه امسال و... عنوان کرد: اساساً سنت الهی این نیست و این فتنه‌‌ها تا ظهور امام زمان(عج) وجود خواهد داشت تا حلقه یاران واقعی آن حضرت تکمیل شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز جهاد ما حرف زدن و تبیین است و باید مدارس نقطه هدف ما شود، ابراز کرد: اگر مطالب شهدا را برای نسل امروز بیان نکنیم، ظلم کرده‌ایم.

*ولله آمریکا در محاصره روح‌الله است

حاجتی با اشاره به اینکه سال ۸۲ در اجلاس فرماندهان در مشهد گفتم والله این آمریکا است که در محاصره روح‌الله است، در حالی که هنوز آن زمان اقتدار ما مثل امروز نبود، افزود: دیدیم که چطور سفیر آمریکا حاضر بود در عراق در سفارت ایران از پشت در بیاید و با ما حرف بزند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به مسئولان نظام در صحیفه خود فرمودند من رفتم اما این انقلاب محدود به جمهوری اسلامی ایران نیست، تأکید کرد: دشمنان بدانند تا عمر داریم برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی می‌جنگیم.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه جهاد تبیین از بزرگ‌ترین جهادهای عصر ما است که اگر ما در پیش نگیریم دشمن می‌گیرد، ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به کوری دشمنان و مزدوران آینده از آن حزب‌اللهی‌ها است و دشمنان بدانند پیام تمام ما و این جماعت این است که «ما رهسپاریم با ولایت تا شهادت».

انتهای پیام/

نظر شما