شناسهٔ خبر: 56512684 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

کاربرد دستکش ایمنی جوشکاری و قیمت خرید آن

دستکش ایمنی جوشکاری یکی از مهم ترین ابزارهایی می باشد که متخصصان این حرفه از آن استفاده می کنند و بدون آن امکان آسیب رسیدن به دست بسیار بالا و خطرناک می باشد.

صاحب‌خبر -

در صنعت فعالیت های گوناگونی هستن که برای انجام آنها نیاز به رعایت یک سری نکات ایمنی می باشد، مثلا در صنعت جوشکاری از انواع مختلف دستکش های جوشکاری مورد استفاده قرار میگیرد که دستکش یکی از این تجهیزات و لوازم ایمنی هستن که مانند دیگر تجهیزات ایمنی رعایت و استفاده کردن آنها الزامی است.

دستکش جوشکاری ساعت ها مورد استفاده کاربر می شود که باید نکات قابل توجهی را رعایت کند که از صدمات بلند مدت حساسیت های و صدمات و بیماری های پوستی جلوگیری کند جوشکاری هم دستکش های مخصوص به خود را دارد و انواع مختلف دستکش جوشکاری در آراد برندینگ موجود است که جوشکاران می توانند نسبت به فعالیت هایی که دارند ازانواع مختلف دستکش جوشکاری موجود را برای نوع حرفه خود انتخاب و تهیه کنند.

کاربرد دستکش ایمنی جوشکاری و قیمت خرید آن

دستکش های جوشکاری هم مانند دیگر تجهیزات ایمنی تجهیزات محافظت شخصی هستند که از دست ها و انگشتان جوشکاران در برابر خطرات وآسیب های جوشکاری محافظت می کنند که این دستکش ها وظیفه محافظت از جوشکار در برابر شوک الکتریکی، گرمای شدید و اشعه ماوراء بنفش و صدمات و بیماری های پوستی را در دراز مدتت را دارند و همچنین این دستکش ها در برابر سایش وگرما از خود مقاومت نشان می دهند. انواع دستکش ها با توجه به کاربرد و روند جوشکاری ها متفاوت هستند.

عواملی که در جوشکاری باید توجه شود و باعث بروز صدمات به جوشکار می شود عواملی هستن شامل: شوک الکتریکی و صدمات سوختگی های پوستی که موارد ناگواری هستند که جوشکارها در صورت عدم محافظت از دست تجربه می کنند عواملی چون جرقه، فلز داغ، پرتاب اجسام داغ، گرد و غبار، آلودگی، چربی و مواد شیمیایی خطراتی هستند که دست جوشکارها با آن روبرو می شوند.

دستکش ایمنی جوشکاری

بنا به مواردی که در همین مطلب گفته شد دلیل استفاده از دستکش‌جوشکاری در هنگام عملیات های جوشکاری را امری بسیار مهم باید در نظر گرفت و باید استفاده از دستکش جوشکاری را جدی گرفت.

هر شغلی نسبت به نیازهای خاص دستکش ایمنی جوشکاری براساس روند کار متفاوت است.

در ادامه به برخی از ویژگی های دستکش جوشکاری می پردازیم: از هر نوع دستکش جوشکاری برای جوشکاری مشخص و تعریف شده استفاده می کنند.

کاربرد دستکش ایمنی جوشکاری و قیمت خرید آن

اما با این حال در طیف وسیعی از روش های جوشکاری قابل استفاده هستندکه اصلی ترین ماده دستکش های جوشکاری چرم است که از پوست دام های مختلفی مانند گاو، گوزن، بوفالو، بز و خوک گرفته می شود که هر کدام از این چرم ها برای شغل و حساسیت جوشکاری تعریف شده برخی دستکش ها ممکن است در کنار راحتی که دارند از دوام کمتری برخوردار باشند.

جوشکاری فلسفه و فرآیند متفاوتی دارند با مشخصه های مختلف فرآیند های جوشکاری شبیه به هم نیستند، به همین ترتیب دستکش هایی که در این فرآیند ها استفاده می شوند نیز با هم متفاوت‌ هستن و هر نوع جوشکاری، دستکش جوشکاری همان نوع جوش را که برای آن تعریف شده را می خواد مثلا در مورد جوشکاری فلزی گاز بی اثر MIG، که این نوع جوشکاری از الکتریسیته برای اتصال استفاده می شود برای جلوگیری از قوس های الکتریکی دستکش هایی کاربرد دارد که از پوست گاو تهیه شده باشند.

قیمت دستکش ایمنی

مواردی در مورد انتخاب دستکش ضد برش و دستکش و ماسک جوشکاری وجود دارد که تولید کنندگان دستکش ضدبرش و دستکش چرم باید این استاندارد ها را رعایت کنند.

استاندار هایی در تولید دستکش ضدبرش وجود دارد که در اینجا به آن میپردازیم، باید بدانید دستکش‌ها انواع مختلفی دارند که حسب کاربردشان، علائم اختصاری خاصی بر روی آنها وجود دارد که هرکدام معنای فنی دارند و مطلع بودن از آنها، مفید خواهد بود.

برای مثال استاندارد EN 374 برای مشاغل آزمایشگاهی طراحی شده و بیانگر ارزیابی‌های شیمیایی است که در مرحله کیفیت‌سنجی بر روی دستکش‌ها اجرا شده‌اند. حرفه‌هایی که از سردخانه‌ها استفاده می‌کنند و یا با برج‌های خنک‌کننده سروکار دارند بایستی از دستکش‌هایی با استاندارد EN 511 استفاده کنند که بیانگر تست موفقیت دستکش در برابر کاهش درجه دما خواهد بود.

کاربرد دستکش ایمنی جوشکاری و قیمت خرید آن

ما با کیفیت بی نظیر و قیمت دستکش ایمنی مناسب و رعایت همه استاندارد ها و در نظر گرفتن مصرف کننده توانستیم کالایی با کیفیت رقابت جهانی با سلیقه مشتری و مصرف کننده در وزن، سایز، رنگ و قابلیت همرنگ بودن و یک برند شدن مجموعه های مختلف با کارگران و مهندسین آن مجوعه به نوع خواسته خود مشتری ثبت سفارش کنیم و در کمترین مدت زمانی نیاز مجموعه های بزرگ و کوچک کشورمان را رفع کنیم و نقشی در همرنگی و تولید و پیشرفت این مرز و بوم داشته باشیم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

نظر شما