شناسهٔ خبر: 56511909 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

دو بازیگر جدید به سریال پیش‌درآمد Dune: The Sisterhood اضافه شدند

معرفی خواهران Harkonnen / Comingsoon

صاحب‌خبر -

سریال پیش‌درآمد Dune با عنوان Dune: The Sisterhood همچنان برای شبکه HBO در دست ساخت قرار دارد و طبق گزارش اخیر ورایتی دو بازیگر به نام‌های امیلی واتسون و شرلی هندرسون به عنوان ستارگان آن انتخاب شده‌اند.

این دو نفر در واقع جزو اولین بازیگران انتخاب شده برای این سریال هستند، چراکه از زمان معرفی این پروژه در سال ۲۰۱۹ جزییات خاصی از آن منتشر نشده بود. واتسون قرار است نقش Valya Harkonnen را بازی کند و هندرسون نیز نقش خواهر او، یعنی Tula Harkonnen را ایفا خواهد کرد؛ دو خواهر که در Sisterhood به قدرت می‌رسند، یک سازمان مخفی در دنیای Dune که در نهایت به Bene Gesserit تبدیل می‌شود. یک گروه قدرتمند که از نفوذ و قدرت خود استفاده می‌کند تا دنیا را در مکانی خوب و موفق نگه دارد.

دوران حرفه‌ای امیلی واتسون در هالیوود طولانی و موفق است و این بازیگر برای بازی در فیلم‌های Breaking the Waves (در سال ۱۹۹۶) و Hilary and Jackie (در سال ۱۹۹۸) نامزد دو جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شده است. او اخیرا در فیلم God’s Creatures به ایفای نقش پرداخته که در ۳۰ سپتامبر اکران می‌شود و همچنین تجربه بازی در مینی‌سریال چرنوبیل را داشته است.

سریال Dune: The Sisterhood سریال Dune: The Sisterhood

شرلی هندرسون نیز بیشتر بخاطر بازی در نقش مونینگ میرتل در مجموعه هری پاتر شناخته می‌شود. او همچنین در فیلم‌های دیگری مانند اوکجا، Star Wars: The Rise of Skywalker (به عنوان صداپیشه ببو فریک) و عنوان جدید See How They Run به ایفاس نقش پرداخته است.

سریال Dune: The Sisterhood در دنیای مجموعه رمان حماسی Dune اثر فرانک هربرت و ۱۰۰۰۰ سال قبل از وقایع کتاب اصلی Dune رخ می‌دهد. این سریال از نگاه یک گروه مرموز از زنان به نام Bene Gesserit روایت می‌شود. این زنان مسلح به توانایی‌های خارق‌العاده‌، سیاست‌های فئودالی Dune را دنبال می‌کنند و نقشه‌های خودشان را دنبال می‌کنند که در نهایت آن‌ها را به سیاره مرموز Arrakis و وقایع فیلم‌های Dune به کارگردانی دنی ویلنوو هدایت می‌کند.

بد نیست بدانید که فیلم سینمایی Dune 2 نیز قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود.

نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب ویجیاتو سینما

Comingsoon

برچسب‌ها:

نظر شما