شناسهٔ خبر: 56510887 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دیوار بتنی حاشیه کاروانسرای شاه عباسی سمنان برچیده شد

نماینده استان سمنان در شورای عالی استان ها با اشاره به پیگیری‌های مکرر برای برچیدن دیوار بتنی حاشیه کاروانسرای عباسی، گفت: این دیوار با پیگیری از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و میراث فرهنگی برچیده و کاروانسرای شاه عباسی به عنوان یک اثر تاریخی با ارزش آزادسازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، کوروش حصیرباف با اشاره برچیده شدن دیوار بتنی اطراف کاروانسرای شاه عباسی، اظهار کرد: در راستای حفاظت از میراث فرهنگی استان با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که در هشتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها حضور داشت، مذاکره کردیم تا کاروانسرای شاه عباسی را از اداره زندان‌ها مستقل کند و دیوار بتنی حاشیه آن برچیده شود.

وی ادامه داد: در تاریخ ۲۵ مرداد نامه‌نگاری با وزیر نیز انجام و پس از آن جلساتی با دادستانی و استانداری استان سمنان و همچنین فرمانداری شهرستان سمنان و شهرداری شهر سمنان برگزار شد.

نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها گفت: این پیگیری‌ها در نهایت منجر به صدور حکم تخریب دیوار بتنی حاشیه کاروانسرا در تاریخ ۲۱ شهریور شد.

وی تصریح کرد: پس از صدور دستور تخریب دیوار کارگاه عملیاتی تشکیل و طی ۴۸ ساعت این دیوار برچیده و طرح تعریض خیابان سعدی نیز شروع شد.

نظر شما