شناسهٔ خبر: 56510708 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

نیروی انتظامی حافظ امنیت، جان و مال مردم و ارزش های اسلامی است

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به تأسی از حضرت علی(ع)مظلومانه ولی مقتدرانه در صحنه حضور دارند، گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت و ارزش های اسلامی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، صبح امروز در مراسم غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت دومین روز از هفته فراجا، با تبریک فراجا گفت: نیروی انتظامی حافظان امنیت، جان و مال مملکت هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به اغتشاشات اخیر و نقش نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی  آرامش را شهر و استان برگرداندند و از زحمات آنان قدردانی می شود.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی به تأسی از حضرت علی(ع) مظلومانه ولی مقتدرانه در همه صحنه ها حضور دارند و از ارزش های انقلاب، جان و مال مردم دفاع می کنند.  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت، شهید عبداللهی و شهید کرم پور عنوان کرد: همه شهدا از اصحاب الحسین(ع) هستند.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: کسانی که برای بر اندازی و جنگ با خدا به پا می شوند مورد لعنت قرار می گیرند و در مقابل آنهایی که شهید شدند مشمول سلام امام باقر(ع) در زیارت عاشورا هستند./9451/

نظر شما