شناسهٔ خبر: 56509686 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

قیمت خرید و ساخت مخزن و میکسر استیل

از پرکاربردترین نوع مخازن،  مخزن استیل است .

صاحب‌خبر -

مخزن استیل مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی هستند و در صنایع برای نگهداری مایعات و همچنین محصولات تولیدی به مخازن استیل نیاز دارند. زیرا گستره ی عظیمی از مواد را پوشش می دهد و توانایی کارکرد در شرایط گوناگون را دارد. مخازن استیل قابل استفاده در صنایع غذایی ، صنایع لبنی ، صنایع داروسازی ، صنایع شیمیایی ، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی هستند.

ماشین سازی به آفرین طراح و سازنده مخازن استیل به صورت افقی ، عمودی و استوانه ای در اندازه و شکل های مختلفی بسته به نیاز مشتری است. مخازن استیل عموما به صورت استوانه ایستاده تولید و مورد استفاده قرار میگیرد.

تعداد جداره های بدنه مخازن استیل

مخازن استیل متناسب با نیاز مشتری در ۳ مدل تک جداره ، دو جداره و سه جداره تولید میشوند. از استیل با گرید ۳۰۴ میتوان به عنوان محفظه نگهداری مواد غذایی، مواد لبنی، محلول های استریزه، مواد شیمیایی با خواص خوردگی متوسط استفاده نمود. بیش از نیمی از تولید استیل جهان با رده ۳۰۴ در بازار عرضه می گردد.

مخازن استیل تک جداره

مخازن استیل تک جداره یکی از پر مصرف ترین نوع از این محصول هستند. این مخزن از ظرفیت ۵۰۰ لیتر تا ۱۵۰ متر مکعب قابل تولید و استفاده است و جنس ورقه مخازن تک جداره آن تفاوتی ندارد و بسته به نیاز مشتری میتواند با ورقه ۳۰۴ یا ۳۰۱۶ تولید شود .

مخازن استیل تک جداره برای نگهداری محصولات غذایی ، دارویی و مواد شیمیایی که دارای PH خنثی هستند و نور گرمای محیط و آفتاب بر روی مواد داخل مخزن تاثیر نمیگذارد مورد استفاده قرار میگیرد. تولید مخازن تک جداره پیش از هرچیز با توجه به مقدار لیتراژ باید از وزن مناسب برخوردار باشد تا به بدنه مخزن فشار وارد نشود .

مخازن استیل دو جداره

برخی از مواد نباید دمایشان تغییر کند در نتیجه مخازنی که برای آنها در نظر گرفته میشود باید دارای جداره ای جدا جهت عایق کردن جداره داخلی باشند که از برودت دما به بیرون جلوگیری کند . برخی از مواد که به حالت گرم یا سرد تولید و مصرف میشوند نیز نباید تغییری در دمایشان ایجاد شود که موجب تغییر شکل ظاهری و بافت آن ها میشود .

برای عایق کردن مخازن دوجداره از موادی مانند : پشم شیشه ، پشم سنگ و سایر عایق های حرارتی استفاده میشود .

انواع مخزن ذخیره سازی مخزن استیل

مخازن ذخیره سازی از جنس استنلس استیل برای نگهداری مایع یا گاز مورد استفاده قرار می گیرند. این مخازن در اندازه ، اشکال و کاربرد بسیار متنوع می باشند. آن ها اکثرا به شکل استوانه ساخته می شوند تا تحمل فشار هیدرولیک را داشته باشند. این مخازن از سطل های زباله کوچک تا سیلو های عظیم استنلس استیل در جهان دیده می شوند.

قیمت خرید و ساخت مخزن و میکسر استیل

میکسر استیل

از میکسرهای استنلس استیل برای ترکیب مواد مختلف با یکدیگر استفاده می شود. میکسر ها اغلب در فرآوری مواد غذایی برای هم زدن و ترکیب مقادیر زیادی از مواد، مورد استفاده قرار می گیرند. این کار با استفاده از نیروی پیشرانه ی موتور انجام می شود.

سیلو استیل

سیلو ، اغلب بزرگترین نوع مخزن ذخیره سازی محسوب می شوند. این نوع مخزن از جنس استنلس استیل استوانه ای شکل و به صورت ایستاده است. سیلو ها قادر به نگهداری مایعات یا مواد جامد در صنایع لبنی ، غذایی و آشامیدنی هستند. از دیگر مصارف آن ها می توان به نگهداری خوراک دام و محصولات زراعی اشاره کرد.

قیمت مخزن استیل

برای تعیین قیمت مخزن استیل باید جنس ورق به کار رفته در مخزن ، متراژ به کار رفته ورق در مخزن ، چند جداره بودن محصول و…. کلی موارد دیگر را درنظر گرفت تا بتوان قیمت آن را محاسبه نمود. شما به راحتی میتونید با ارسال درخواست مشاوره رایگان با کارشناسان ما صحبت کنید و از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

قیمت خرید و ساخت مخزن و میکسر استیل

دستگاه میکسر صنعتی استیل

از آن‌جا که اغلب ترکیب کردن ، اولین گام در ساخت انواع محصولات است ، از میکسرها در کسب و کارهای بسیاری استفاده می‌شود. از میکسرها در سطح گسترده‌ای در فرآیندها استفاده می‌شوند و با موادی سر و کار دارند که باید را به طور کامل شکسته و مخلوط شوند. بنابراین باید قابل اعتماد بوده و از نظر کیفیت و دوام، سطح قابل قبولی داشته باشند.

انواع میکسر صنعتی

میکسر پارویی ( Paddle Mixer ) : یک نوع از میکسرها با این عنوان شناخته شده است چراکه پاروی بزرگی که در آن به کار گرفته شده، حول محور افقی می‌چرخد.

میکسر ساکن ( Paddle Static ) : نوع دیگری از میکسرها است و در آن از تیغه‌های صاف، نازک و نواری شکل استفاده شده است. نام این میکسر به این دلیل میکسر ساکن نام گذاری شده است که دارای اجزای بدون حرکت است. در عوض، طوری طراحی شده که محفظه مواد مسدود شده و مواد دیگر با نیروی زیاد با یکدیگر ترکیب می‌گردند. میکسر ایستایی بسیار راحت و آسان قابل نظافت و نگهداری است و این به دلیل آرایش ساده تیغه‌هایش است.

میکسر سرعت بالا ( High Shear Mixer ): در مقابل میکسر استاتیک، این نوع میکسر است که با سرعت بالا کار می‌کند و برای امولسیون سازی، تجزیه، کاهش اندازه ذرات، پراکنده سازی، همگن نمودن انواع مواد جامد و مایع، طراحی شده است.

میکسر درام ( Drum Mixers ) : میکسری است که با کاربرد ترکیب مواد با گرانروی کم یا متوسط مانند چسب یا سیمان ساخته شده است. میکسر درام شامل محفظه استوانه‌ای است که چرخش آن سبب مخلوط شدن مواد می‌شود و قادر است ذرات مواد با اندازه‌های مختلف را با یکدیگر مخلوط نماید.

میکسر خاص (Certain Mixer) : وقتی استفاده می‌شود که برای محصول نهایی، یک اثر خاص مورد نظر باشد. میکسر مواد غذایی یکی از این موارد است. این میکسرها معمولاً برای هم زدن، خمیر کردن، مخلوط کردن، ترکیب کردن و یا لایه لایه کردن مواد خوراکی به کار برده می شوند. به خاطر مقررات سخت بهداشتی، این میکسرها باید کاملاً بهداشتی باشند.

هموژنایزر ( Homogenizer ) : برای ترکیب کردن کامل مواد و تجزیه و شکستن آن‌ها استفاده می‌شود. سال‌هاست که در تحقیقات علمی فن‌آوری و پردازش مواد غذایی از هموژنایزر استفاده می‌کنند. شیر و خامه نمونه‌ای از محصولات خوراکی هستند که توسط هموژنایزر تهیه می‌شوند.

امولسیون ( Emulsifier ) : یک نوع میکسر سرعت بالاست که از یک صفحه سوراخ کاری شده برای مخلوط کردن مواد استفاده می‌کند که در غیر این‌صورت ترکیب کردن بسیار دشوار خواهد بود.

همزن مایعات ( Agitator) : برای پردازش مواد با ویسکوزیته پایین مانند مایعات استفاده می‌شود. عمدتاً از این میکسر، به منظور تسریع و افزایش کیفیت در بخش فرایند تولید استفاده می‌شود و نمی‌تواند به تنهایی عمل اختلاط را انجام دهد. این همزن برای استفاده مواد سخت و چسبناک ایده آل نیست.

میکسر بچ ( Batch Mixer) : عمدتاً برای ترکیب مواد با زمان مختلف مخلوط شدن استفاده می‌شود. برای انجام این فرایند، میکسرها یک مقدار از مواد را مخلوط و سپس با مواد بعدی تعویض و یا دسته می‌کنند.

قیمت خرید و ساخت مخزن و میکسر استیل

نظر شما