شناسهٔ خبر: 56507625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هواشناسی همدان از افزایش رطوبت هوا و ابرهای بی باران در آسمان استان خبر داد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره‌ کل هواشناسی استان همدان با اشاره به افزایش رطوبت هوا، گفت: میزان ابرناکی هوا در طول ۲ روز آینده به ویژه ساعت های بعد از ظهر در آسمان استان افزایش می‌یابد که البته این ابرها بیشتر بی باران هستند.

صاحب‌خبر -

محمد حسن باقری شکیب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین طی این مدت شاهد افزایش نسبی سرعت وزش باد در ساعت های میانی روز به خصوص در مناطق بادخیز استان همدان خواهیم بود. 

وی اظهار داشت: دمای هوای بیشتر نقاط استان همدان تا پنج روز آینده (روزانه) تغییرات محسوسی ندارد و این روند تا هفته آینده نیز ماندگار است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت که به دلیل ابرناکی آسمان به ویژه در مناطق شمال و شمال غرب استان همدان، میزان رطوبت هوا نیز افزایش خواهد یافت.

باقری شکیب، میانگین دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته را بین هفت تا ۲۸ درجه سانتیگراد اعلام کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار داشت: اسدآباد و نهاوند با ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار و قهاوند با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

نظر شما